Citaat van: John Wx op april 21, 2013, 11:45:05
Ik denk dat zo een DAC goed ze werk doet, alleen heeft een losse dac weer of soms iets meer van stereo/audiofiel/etc. extra optie, althans dat denk ik en weer extra kabeltjes om mee te violen wat ook leuk kan zijn
Denk eerder dat het anders gaat klinken eventueel maar beter ? vind altijd zo lastig zelf vind ik dat er geen slechte spullen meer zijn
Ik begrijp je uitleg, maar valt allemaal niet mee om als beginner zo in een wereldje te stappen, je weet niks, je hoort dingen die er niet zijn, je hoort geen dingen die er wel zijn, je snapt wat ik bedoel.
Probleem is gewoon dat dit zeker een stap vooruit is tov de Samsung ht-d5200 2.1 systeem wat ik hiervoor had.
Maar echt vergelijkingen kun je niet maken omdat je ze gewoon niet thuis hoort ik heb dus totaal geen vergelijking beeld, ik ben nu natuurlijk van mening dat ik het beste geluid thuis heb
Ga wel dinsdag bij Roger (RoGEK) langs om eens wat te beluisteren en wat gezellig te babbelen.
Hij was ook nieuwsgierig hoe de SR7007 klonk, dus hij komt erna ook nog een keer bij mij luisteren.