verschil sr 7005 en sr7007

Gestart door doubjj20, februari 21, 2013, 21:07:27

Vorige topic - Volgende topic

JohnWx

Citaat van: AndreC op april 10, 2013, 19:26:45
Uiteindelijk gaat het daar wel om.
Ben er na de 3 recievers wel al achter, ze kunnen allemaal zeggen wat ze willen, maar een perfecte afstelling doet wonderen.
Je kunt nog zoveel geld uitgeven aan spullen, als je het bagger instelt klinkt het nog steeds voor geen meter.
Zoals ik in een ander topic al gezegd had, na een uurtje aan de telefoon te hebben gezeten met Ronald klinkt mijn set nu al vele malen beter.
Augustus of september volgt de pro Calibratie.

ik ben geheel stereo na 2 probeersels gebleven maar investeren in een goede afregeling is alles, ik denk zelfs zo dat je ervoor zou kunnen betalen als je het 99,9% wilt of wat het kan ipv zelf te lopen klooien en dan weer onrust in je set of twijfel etc. etc.

Of je moet 2 in 1 hebben zoals Zoldar 2 mooie sets eigenlijk met het washok audio setje 
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Citaat van: John Wx op april 10, 2013, 19:30:01
ik ben geheel stereo na 2 probeersels gebleven maar investeren in een goede afregeling is alles, ik denk zelfs zo dat je ervoor zou kunnen betalen als je het 99,9% wilt of wat het kan ipv zelf te lopen klooien en dan weer onrust in je set of twijfel etc. etc.

Of je moet 2 in 1 hebben zoals Zoldar 2 mooie sets eigenlijk met het washok audio setje
Ja, ik weet ook niet of het verstandig geweest is om voor sr te gaan.
Had misschien wel verstandiger geweest om het geld van de zensor 1 en sub e12f in nog betere frontspeakers kunnen stoppen.
Verstand komt me de jaren zeggen ze. Maar neemt niet weg dat ik uiteraard tevreden ben met het spul wat ik nu hier heb staan.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.

JohnWx

Citaat van: AndreC op april 10, 2013, 19:37:36
Ja, ik weet ook niet of het verstandig geweest is om voor sr te gaan.
Had misschien wel verstandiger geweest om het geld van de zensor 1 en sub e12f in nog betere frontspeakers kunnen stoppen.
Verstand komt me de jaren zeggen ze. Maar neemt niet weg dat ik uiteraard tevreden ben met het spul wat ik nu hier heb staan.

Nou het is een heel mooi ding niks meer niks minder wat ook erg goed doet in stereo en ht dus beide werelden

En je speakers ook heerlijk genieten kan altijd duurder groter beter maar is dat het waard in je leven en op dit moment je moet dingen doen die kunnen op dit moment  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

AndreC

Citaat van: John Wx op april 10, 2013, 20:24:21
Nou het is een heel mooi ding niks meer niks minder wat ook erg goed doet in stereo en ht dus beide werelden

En je speakers ook heerlijk genieten kan altijd duurder groter beter maar is dat het waard in je leven en op dit moment je moet dingen doen die kunnen op dit moment  notworthy
Dat zeer zeker, geniet iedere minute dat hij speelt.
En de dali zensor 7 zijn echt geen verkeerde speakers.
(Woonkamer) Marantz SR7008, Dali Zensor 1 en 7, Dali SUB E12-F, Panasonic TX-P50VT50, AppleTV4, Synology DS212+.
(Slaapkamer) Samsung HT-D5200, Panasonic TX-P42ST50, AppleTV4.