SR5007 afstandsbediening vs. DV7001

Gestart door Arend, februari 02, 2013, 15:18:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Arend

Ik ben in het bezit van een SR5007 A/V Surround Receiver (met een RC017SR remote controller) en een DV7001 Super Audio CD/DVD Player (met een RC001DV remote controller.
De DVD speler is via HDMI aangesloten. Alles werkt naar grote tevredenheid behalve de remote sturing.
Via de "remote control in/out" is de DVD speler op de receiver aangesloten, vervolgens op de DVD speler de remote control op "extern" gezet.
Als ik nu de afstandsbediening van de receiver (RC017SR) gebruik werken alle "receiver" functies maar ik kan helaas niet de DVD speler bedienen, de afstandsbediening van de dvd speler (RC001DV) werkt natuurlijk wel, maar ik zou het prettig vinden als ik maar één afstandsbediening (RC017SR) zou hoeven te gebruiken...
Wie heeft er een antwoord over het bovenstaande?

SmauG

Ik gebruik ook een RC001 AB. Deze is echter wel afkomstig van de AMP. Echter, zonder extra bekabeling reageert elk apparaat (PM7001, SA7001, ST7001 en DV6001) precies juist op de commando's.
De Amp kiest automatisch het juiste kanaal. Helemaal goed allemaal.

Ik jou geval verwacht ik dat de AB van je SR5007 ook zonder tussenkomst van kabeltjes de DV7001 aan moet kunnen sturen.

Check hiervoor even een service center van marantz. Ze zullen je vast willen vertellen hoe je dit precies moet aanpakken.


Arend