Marantz SR7005, TV geluid via Stand-By??

Gestart door SMarcel, februari 13, 2013, 16:52:15

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SMarcel

Hallo forummers,

Vanavond ga ik kijken voor een SR7005.

Zijn er nog tips en adviezen waar op te letten??

Groeten,

Marcel

Stadium III

Uhh ik zou zo niks weten
Als alles werkt lekker meenemen
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WilliamB

Ik heb er nog steeds veel plezier mee. HB

Veel succes.
Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

JohnWx

Citaat van: SMarcel op februari 13, 2013, 16:52:15
Hallo forummers,

Vanavond ga ik kijken voor een SR7005.

Zijn er nog tips en adviezen waar op te letten??

Groeten,

Marcel

Prijs  hello

De opvolger kost 1100 euro 8-)

Maar op een of andere manier heb ik met opvolgers altijd het idee dat die "minder" "anders" zijn omdat ze nu weten waar ze hebben kunnen besparen


Zal er wel weer een HD audio tingeltje meer op zitten of een HDMi meer maar ach je komt vanaf een Marantz jaren 70  hello

Misschien een tent in ruilen als optie


Veel succes
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

Net terug van het kijken en toch maar meteen meenemen van de Marantz SR 7005 black.

Tsjonge, wat een giga machine is dat.

Ik neem de rest van de week maar vrij (ook op het forum) om dit apparaat te installeren.

Groeten,

Marcel

WilliamB

Set 1: Marantz PM11s1, SA11s1/ Auralic Altair G1 / Audio Physic Scorpio 25, tempo VI, Spark 5, Celcius / Atmos Vocal 100Icw 5
Marantz SR8012 / SVS PC13Ultra/Sony VPL-vw590 4K isf/Zidoo z1000
Set 2: Marantz PM7004 /Teac NT-505 /Dynaudio Focus 160 / Rega P3

RoGEK

Citaat van: SMarcel op februari 13, 2013, 21:41:21
Net terug van het kijken en toch maar meteen meenemen van de Marantz SR 7005 black.

Tsjonge, wat een giga machine is dat.

Ik neem de rest van de week maar vrij (ook op het forum) om dit apparaat te installeren.

Groeten,

Marcel

veel plezier ermee !
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

WimPeu

Gefeli Marcel en ach het installeren gaat eigenlijk vanzelf. Speakerkabel er in, BR speler met HDMI inprikken en spelen maar... hello
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

Citaat van: SMarcel op februari 13, 2013, 21:41:21
Net terug van het kijken en toch maar meteen meenemen van de Marantz SR 7005 black.

Tsjonge, wat een giga machine is dat.

Ik neem de rest van de week maar vrij (ook op het forum) om dit apparaat te installeren.

Groeten,

Marcel
:lol: Hoezo vrijaf nemen, je bent er maar anders knap zoet mee... We vernemen het wel Marcel. Veel plezier!
Van harte en de groetjes, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

JohnWx

Citaat van: Cornelis1921 op februari 14, 2013, 03:42:15
:lol: Hoezo vrijaf nemen, je bent er maar anders knap zoet mee... We vernemen het wel Marcel. Veel plezier!
Van harte en de groetjes, Cor.

Precies Cor wij alle inputs geven en de jackpot binnen en meneer zit op ze eigen Hawaii  :|
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

Hallo forummers,

Ik heb mijn SR7005 nu klaar staan maar ben nog op zoek naar de instelling om de TV te spelen zonder dat daarvoor de Marantz moet worden aangezet.

Ik vind dit niet specifiek in de handleiding.

HELP!!

Groeten,

Marcel

JohnWx

volgens mij iets met passthrough instellen ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

SMarcel

Citaat van: John Wx op februari 14, 2013, 22:09:30
volgens mij iets met passthrough instellen ?

Dank je wel John,

Maar heb je wel eens de menu structuur van zo'n beul van een receiver gezien?? En dan heb ik het nog maar niet over de bijbel (handleiding)welke erbij zit.

Ik weet letterlijk en figuurlijk niet waar ik het zoeken moet. In de handleiding staat het ook niet specifiek aangegeven.

Wellicht dat er toch een paar HomeCinema liefhebbers zijn die hier wel snel en eenvoudig een antwoord op.

Groeten,

Marcel

JohnWx

even Maurice of Sl of een andere HT topper
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

                                         MicroMega DUSON Lenovo NOKIA Sony FXAudio Pro-ject

RoGEK

hdmi control moet sowieso op "ON" staan in het HDMI setup menu.

Dan kan je je input selecteren bij "standby source"

zo werkt het bij mijn nr1603 ook namelijk als ik me niet vergis...

- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17