Casettes

Gestart door NICOR, januari 16, 2013, 22:41:54

Vorige topic - Volgende topic

NICOR

Weet er iemand waar je nog nieuwe casettes kan kopen?online vind je er wel maar weet er iemand een site waar je nog keuze hebt?

Maus

Ik weet geen site, weet wel dat de mediamarkten waar ik geweest ben(Rotterdam en omstreken) ze nog verkopen(TDK SA90, D90). Ook vind je diverse tapes nieuw op marktplaats, soms in kringloopwinkels..
Hier in de plaatselijke kantoorboekhandel hebben ze ze ook nog. (TDK D60/90, SA60/90, Sony HF60/90)

Hoeveel heb je er nodig? Naar welke zoek je?

NICOR

Mij om het even mediamarkt in  Roeselare  niks meer  in Oostende,het is bijna gedaan met de casettes,vlug nog een deel kopen,In Belgie is het bijna helemaal gedaan

Maus

Ze zijn nog lang niet op ;)

Ik zou niet teveel geld uitgeven aan die nieuwe SA series. Vind ze niet zo best..

Via marktplaats niets? :)

NICOR

Merci voor de reactie,bij ons vind je er wel maar mensen die er nog 3 hebben en dan de verzendingskosten maken het niet veel waard ,heb nu nog een stuk of 20 nieuwe,zal wel eens een zoekertje vinden van een stuk of 10 cas,riempjes genoeg voor op men decks,voorraad aangelegd.

bas focal marantz

Op ebay zie ik ze zat voorbij komen .

En het mooie van ebay is dat het er ook in belgie is  :wink:

Marantz 1965

kijk eens op Conrad.nl,volgens mij daar wel ruime keuze. HB HB

Maus

Ik kom op 2 types, Sony HF en Maxell UR.

JohnWx

Citaat van: Maus op januari 19, 2013, 02:01:22
Ik kom op 2 types, Sony HF en Maxell UR.

dat is geen assortiment dat moet 3 zijn heel scherp Maus  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

SONY ES Yamaha DUSON NOKIA Sony FXAudio Pro-ject