Beste forumleden,
Met nog de gourmetgeuren hangend in huis ben ik maar eens achter de laptop gekropen om wat advies in te winnen. Ik wil mijn huidige set gaan vervangen, maar weet niet goed wat te doen.
Momenteel heb ik een SR7300 en DV4200, beide zo'n 10 jaar geleden aangeschaft. Ik wil graag naar een receiver van deze tijd en een blurayspeler. Nu heeft Marantz onlangs weer nieuwe modellen op de markt gebracht en ben ik weer gaan twijfelen. Verder kijk ik naar een Panasonic-plasme TXP46GT30 en heb ik nu alleen fronts; MOnitor audio radius 270hd. Ik wil weer naar surround toe t.z.t. met wellicht de MA radius 90hd, centre en als sub vond ik de Rel T5 wel mooi.
Ik kijk met name films, en ook muziek DVD's. De focus ligt dus op films. Zo nu en dan speel ik wat op een XBOX360. Verder is het plan om later ook muziek via streaming te realiseren van bijv. een NAS.
Ik weet dat zelf luisteren de beste keus is en dat ga ik ook zeker doen, maar wellicht dat medeforumleden mij kunnen adviseren over wat met de huidge speakerset (en toekomstige) een goede stap in de richting is qua receiver en blurayspeler. Ik wil wel bij Marantz blijven.
Alvast dank voor de reacties en nog een fijne 2e kerstdag.
Greetz,
Carlo