SR7007 1x per dag plat

Gestart door Nico, december 27, 2012, 09:18:34

Vorige topic - Volgende topic

Nico

Onze nieuwe SR7007 gaat 1x per dag plat, meestal s'avonds. Dan werken de knoppen en de ab niet meer, maar blijft wel gewoon doorspelen. Hij gaat dan in stand-by denk ik? (Heb de standby wel uitgezet in de setup). Stekker er uit en erin en dan werkt alles weer. Heb er al nieuwe sw ingeladen, maar geen resultaat. Het is toch niet de bedoeling dat ik elke dag de stekker eruit moet trekken?
Moet nog even vermelden dat de UD5007 er boven op staat.

Exxar

Contact opnemen met de verkoper en gewoon laten vervangen/herstellen.

Werken de toetsen op de receiver zelf nog?

harteman

Wordt hij niet te warm met de UD er bovenop?

Je dekt wel de koelroosters af......

Groet,
Harte,an

BenK

Staat toevallig je automatisch Stand-by op 30 of 60 minuten? Zo ja dan deze op Off zetten en de stekker  1 minuut van de stroom. Of toevallig een Philips TV met easylink actief aangesloten?

Stadium III

Doe eens een fabrieks reset (staat vermeld in het boekwerk )

Dan alles mbt standby end uitzetten dan nog problemen ---- reparatie aanbieden helaas
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Nico

Nico

Wat bedoel je met easylink? (kan ik niet vinden in de beschrijving) Ik heb er een Philips uit 2008 aanhangen
De 7007 staat de hele dag zachtjes aan. (Stand-by is uitgeschakeld) Is op dit moment ook weer plat, ab en knoppen niet te bedienen, wel muziek uit de Elac 115

QuattroNL

Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Nico

Hij doet het weer zoals het moet.
Ik had de TV op de SR7007 en de Humax IHRC5050 ontvanger op de TV via hdmi. Als de Humax aanging kreeg ik dus problemen en ging de SR7007 na 10 minuten plat, soms ging zelfs de standby-led groen knipperen. Nu heb ik de Humax ook rechtstreeks via hdmi op de SR7007 en alles werkt zoals het moet. Nu ook zo ingesteld dat als de versterker uit is het tv signaal vanaf de humax toch doorgeschakeld wordt naar de tv. Het feest kan beginnen.

QuattroNL

Citaat van: Nico op december 31, 2012, 10:18:42
Hij doet het weer zoals het moet.
Ik had de TV op de SR7007 en de Humax IHRC5050 ontvanger op de TV via hdmi. Als de Humax aanging kreeg ik dus problemen en ging de SR7007 na 10 minuten plat, soms ging zelfs de standby-led groen knipperen. Nu heb ik de Humax ook rechtstreeks via hdmi op de SR7007 en alles werkt zoals het moet. Nu ook zo ingesteld dat als de versterker uit is het tv signaal vanaf de humax toch doorgeschakeld wordt naar de tv. Het feest kan beginnen.
Mooi! hello
Hoe/waar heb je dat laatste ingesteld? Hoop dat dat ook met mijn SR5005 kan.
Marantz PM15S2-LE+SR5006 - Totem Arro+Dreamcatcher+Model One Signature center - Loewe Art 42" LCD - Dune Smart D1 - Squeezebox Touch+BOTW - Oppo BDP83 - Synology DS409+ - CA Diamond 2 dempingsplaat+cable clamps.
Cables: Nordost - W&M - RU Connected - JIB

Nico

Bij video/HDMI setup/ standby bron instellen op CBL/SAT