Ik heb net hobohifi in Enschede gebelt, ik wil mijn cd16 bij hun laten repareren. Gaat om de lade wat niet altijd even lekker open gaat. De beste man kon me vertellen dat zij hun Marantz apparatuur laten repareren bij het Marantz servicebedrijf in Elst.
Op internet kom ik deze site tegen: http://www.audioservice.nl/ Het gaat dus om een bedrijf wat voor importeurs van Accuphase, Becker en Marantz repareert.
Iemand ervaringen met dit bedrijf of adviezen/tips?
Ik zie namelijk op radiobbb.nl wel het snaartje wat ik (denk) nodig heb, maar zelf het snaatje toevoegen gaat mij denk ik niet lukken. Iemand wellicht ideeen over wat een dergelijke snaar-reparatie gemiddeld kost?
Dank! :-D
Kom er maar even mee langs.
Regel ik wel even voor je :wink:
Krijg je nog een bakkie leut ook nog :lol:
Moet mijn CD-10 ook nog even doen trouwens.
Kan ik vast oefenen :-D :-D
gnegne :-D
Woon je wel een beetje in de buurt van Zwolle dan?
Citaat van: ll0ll op juli 03, 2007, 13:43:39
gnegne :-D
Woon je wel een beetje in de buurt van Zwolle dan?
Uurtje rijden voor je.
Weeg het maar af tegen de kosten die je bij dat bedrijf gaat maken :wink:
Ik ga er zeker over nadenken. Een bakkie leut is altijd gezellie. pompom
Hoi,
Even terugkomen op Audio Service:
ze doen hun naam recht: ik heb ik erg positieve ervaringen met ze.
Succes.
Henk
Citaat van: henknijl op juli 04, 2007, 17:11:07
Hoi,
Even terugkomen op Audio Service:
ze doen hun naam recht: ik heb ik erg positieve ervaringen met ze.
Succes.
Henk
Apparaat viel zeker nog in de garantie periode?
Late reactie: dat niet eens.
Van m'n cd17 was een " ophangrubbertje" kapot gegaan bij het vervangen van de laserunit.
Ze hebben me er eentje kostenloos opgestuurd. Dat vindt ik service.
Mvg, Henk
AS in Elst is een zeer goed bedrijf. Moet wel via je dealer je spullen aanbieden.
Je mag ook je apparatuur zelf ter reparatie aanbieden.. ;)
Hoi,
Vrij recent is mijn Denon DCD-3520 speler daar ook onder handen genomen,dit is in opdracht van Hobo hifi gedaan waar ik de defecte Denon heb aangeboden,na wat onenigheid gehad te hebben mbt de prijs die ik moest betalen aan Hobo voor de reparatie heb ik Audioservice zelf maar even gebeld ,daar hebben ze een hele mooie korting aangeboden.
Ik vind het bedrijf dus zn naam waardig!
Audioservice hello
greetz marco
Die verdiend een warme douche. :-D
Grtz Erwin.
Hoi ik ben nieuw op dit forum.
Ik heb al meer dan twintig jaar Marantz stereoapperatuur en de laatste jaren niet meer gebruikt.
Eerst wilde ik alles verkopen maar is ook jammer.
De tuner/versterker is een SR50L daarbij een CDspeler type CD-41.
Het geheel is aangesloten op boxen van Magnat Sonobull, de woofers waren vergaan
en die heb ik nu vervangen.
Ik heb alleen wat problemen met het programeren van de tuner,maar
misschien kom ik daar wel uit, ik zag wat hierover op een ander topic.
Heeft iemand nog wat wetenswaardigheden over bovenstaande, ik zie het graag.
Groeten Ad.
Citaat van: ll0ll op januari 28, 2008, 09:09:44
Je mag ook je apparatuur zelf ter reparatie aanbieden.. ;)
Klopt!
Heb vandaag een mailtje ontvangen ivm de cd17ki leesproblemen.
boven de 100,- krijg je een prijsopgave.
Vraageens aan service bedrijf marantzin Elst als zij deze even willen nakijken.
(http://i198.photobucket.com/albums/aa67/marantz140/CIMG0452.jpg)
:-D :-D :-D :-D :evil:
Als die al bij jou staat dan is dat 100% niet nodig :-D
Citaat van: MadVillain op februari 06, 2008, 19:52:37
Als die al bij jou staat dan is dat 100% niet nodig :-D
Bedankt voor de opmerking notworthy
ja meestal gaat het wel 100% weg al het bij mij vandaan komt :wink:
Ook dat doen ze wel bij audio service te elst :-)
Ongetwijfeld zullen ze daar heel wat meer rekenen,zo gaat dat nu eenmaal in een bedrijf en dat is heel logisch!,mensen moeten immers aan de vreet gehouden worden.
Een beunhaas is meestal wel goedkoper :yes:
Buitengewoon goed bedrijf die erg hulpvaardig zijn. Zo hebben ze mij telefonisch geholpen met een probleem aan een 502 luidspreker van Mordaunt Short. Ook waren ze bereid een schema op te sturen, i.v.m. de ingebouwde versterker. Ze wilden er niets voor hebben, maar een taart was wel erg lekker... :yes: En dus heb ik die laten bezorgen! Ik heb al vaker een vraag aan ze gesteld, maar geef het ook aan ze door als ik iets ontdek in een apparaat. Zo help je elkaar, maar nogmaals, goed bedrijf, want niet iedereen neemt de tijd voor je. :yes:
binnenkort gaat mijn p,17 en cd14 voor een servicebeurt naar hun toe. Ik ben benieuwd...
Accuphase laat niet zo maar zijn spullen daar repareren....
en niet via een dealer doen die doet de reparatie 1.8 x bedrag
zei doen reparatie bedrag + de btw