Is ergens in te zien wat de inhoud is van de laatste firmware updates?
Ik heb netwerkproblemen (haperende streaming) die ik voorheen nooit had.
Kan het zijn dat dit aan de laatste upgrade ligt?
Kan ik terug naar een vorige firmware?
Volgens mijn is het niet te zien wat de fixes zijn die met een update gedaan worden
Verder zou je de TD in Elst eens kunnen bellen en je probleem uitleggen
Ik denk dat je geduld moet hebben en eerder in je router moet zoeken als in de reciever
Vanochtend via mail navraag gedaan bij www.audioservice.nl:
- De info omtrent de software update's is alleen bekend bij service stations
- Het is niet mogelijk om te downgraden.
- bij service stations en D&M duitsland is niets bekend omtrent netwerk problemen
Topic kan dicht.
Toch zou het leuk zijn om te weten wat die firmware heeft aangepast.
Citaat van: marvin op mei 09, 2011, 14:09:47
Toch zou het leuk zijn om te weten wat die firmware heeft aangepast.
Probeer ik bij Bill Gates ook altijd achter te komen :-P
Dat kan je gewoon aan hem vragen hoor, of zijn jullie geen facebook vrienden? clown1
Citaat van: marvin op mei 09, 2011, 15:53:57
Dat kan je gewoon aan hem vragen hoor, of zijn jullie geen facebook vrienden? clown1
ooohhh facebook kon hem al niet vinden op Hyves
Vind wel dat er voor de mensen die een update doen weinig tot geen documentatie is van wat er is gebeurt
Ja dat zou handig zijn, dan kan je tenminste voor jezelf bepalen of die update wel nodig is.
Want met firmware updates kan je meer kapot maken dan drank goed maakt. :-D
Gisteravond nieuwe firmware geinstalleerd op mijn SR 7005. Geen idee wat er veranderd is maar het apparaat doet het volgens mij nog steeds goed :-)
hallo,
probeer eens met een externe harde schijf die via usb word aangesloten op de front ingang. Als je dan ook problemen hebt kun je het netwerk als boosdoener uitsuiten.
Ik heb zelf gisteren mijn receiver op aanraden van de marantz consumentenondersteuning naar de dealer gebracht ivm mogelijke problemen met de microprocessor. Problemen uitten zich vooral bij 24 bit audiobestanden.
Groet,
Jan Lemmens
Citaat van: janlemmens op juni 02, 2013, 19:42:40
hallo,
probeer eens met een externe harde schijf die via usb word aangesloten op de front ingang. Als je dan ook problemen hebt kun je het netwerk als boosdoener uitsuiten.
Ik heb zelf gisteren mijn receiver op aanraden van de marantz consumentenondersteuning naar de dealer gebracht ivm mogelijke problemen met de microprocessor. Problemen uitten zich vooral bij 24 bit audiobestanden.
Groet,
Jan Lemmens
De USB ingang op de voorzijde ondersteunt geen HD, alleen iPhone, iPod of usbstick.