hallo
men SA7001KI wil sommige cd,s niet lezen
sommige na een paar keer wel :roll: maar zijn er ook bij die die helemaal niet wil lezen :no:
zijn maar enkele cd,s van men hele collectie ik snap er niks van ,want in de auto doen ze het wel gewoon en in men vorige CD5001 ook
heb bijvoorbeeld vanmiddag nieuwe cd gekocht van GENESIS live over europe 2007 ,doet het niet wel 10 keer opnieuw laten lezen eerst zegt die no cd na vele malen proberen is het cannot read ,label daarvan is Virgin
daar helemaal de balen in want heb er ook de dvd van en vindt hem super goed
Vervelend man.
Ik heb nooit problemen met men cd's gehad.
gtrs Sander
Met mijn SA ook geen problemen.
Heb dit wel met een CD7300 gehad. Op het laatst is meen ik de laser of het loopwerk vervangen. Probleem was toen opgelost.
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 17:11:54
hallo
men SA7001KI wil sommige cd,s niet lezen
sommige na een paar keer wel :roll: maar zijn er ook bij die die helemaal niet wil lezen :no:
zijn maar enkele cd,s van men hele collectie ik snap er niks van ,want in de auto doen ze het wel gewoon en in men vorige CD5001 ook
heb bijvoorbeeld vanmiddag nieuwe cd gekocht van GENESIS live over europe 2007 ,doet het niet wel 10 keer opnieuw laten lezen eerst zegt die no cd na vele malen proberen is het cannot read ,label daarvan is Virgin
daar helemaal de balen in want heb er ook de dvd van en vindt hem super goed
Vriend van me heeft dat ook gehad. Was nog niet zo oud. Onder garantie een nieuwe. Hoe oud is de jouwe?
groet,
lo
heb hem net 6 weken , maar ja wegbrengen wordt ik ook niet blij van :no:
dacht misschien bekend probleem , of regio bescherming :roll:
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 17:38:36
heb hem net 6 weken , maar ja wegbrengen wordt ik ook niet blij van :no:
dacht misschien bekend probleem , of regio bescherming :roll:
Dan moet je er helemaal al niet over nadenken. Ding moet gewoon goed zijn. Terug die handel, en direct andere meenemen. Wel eerst even bellen of ze hem nog hebben. :yes:
groet,
lo
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 17:40:57
Dan moet je er helemaal al niet over nadenken. Ding moet gewoon goed zijn. Terug die handel, en direct andere meenemen. Wel eerst even bellen of ze hem nog hebben. :yes:
groet,
lo
stupid
Misschien heeft Ken wel een speciale "eigen muziekfavoriet" chip ingepland in deze KI reeks
Wil de ingebrachte cd niet afspelen ....>>> dan vindt Ken deze muziek niet mooi :schater:
....nee serieus is wel echt triestig .....heb dat soms vroeger ook wel eens gehad met men cd6000ose,
miss is de laser te gevoelig afgesteld ofzo ?
Eigelijk zou dat echt niet mogen bij zo een nieuw en duur toestel nopompom
ik ga er morgen even mee terug :wink:
vindt het ook niet kunnen met zo,n nieuw en duur toestel maar ja :x
Mijn SA7001 is ook 2x naar Audio Service Elst geweest voor hetzelfde probleem.
Display gaf bij enkele cd's "No Disc" op het scherm. Terwijl er gewoon een "echte" cd in zat. Dus geen
kopie cd. Tweemaal is de "Servo gemodificeerd" en wat weerstandjes zijn vervangen. Probleem is nog echt
opgelost......toen maar een CD14 gekocht :-D
Als men voorstelt om te laten repareren, in principe niet in trappen. Hij is gewoon nog veel te nieuw. Omruilen die handel. Kunnen ze nadien maar zien wat ze ermee doen.
groet,
lo
Citaat van: Dennis E36 op januari 09, 2010, 18:02:22
Mijn SA7001 is ook 2x naar Audio Service Elst geweest voor hetzelfde probleem.
Display gaf bij enkele cd's "No Disc" op het scherm. Terwijl er gewoon een "echte" cd in zat. Dus geen
kopie cd. Tweemaal is de "Servo gemodificeerd" en wat weerstandjes zijn vervangen. Probleem is nog echt
opgelost......toen maar een CD14 gekocht :-D
maar was dat met alle cd,s of ook met sommige zoals ik heb ?
is trouwens ook lekker hoopgevend zulke berichten :no: denk je een echt goede speler te kopen ( is het ook :-D),nou ja maar even afwachten
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 19:11:08
maar was dat met alle cd,s of ook met sommige zoals ik heb ?
Was maar met enkele cd's, ik vind dat een cd speler geen enkele originele
cd mag weigeren!!!
omdat de speler nog zo nieuw is zou ik zeker nu er nog garantie op zit terug brengen..het grootste probleem is
dat de cd vaak een copie beveliging heeft ..eigelijk worden er extra fouten mee gebakken met de fout
correctie lees een cd speler er overheen maar een computerbrander niet ..te veel fouten op een cd
dan vind zelf mijn flagship sacd 7 het niet leuk meer ..remedie op korte termijn even de cd speler uit zetten en dan weer aan..maar naar elst sturen is beter(garantie)
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 18:22:40
Als men voorstelt om te laten repareren, in principe niet in trappen. Hij is gewoon nog veel te nieuw. Omruilen die handel. Kunnen ze nadien maar zien wat ze ermee doen.
groet,
lo
Zo werkt het niet
Word gewoon gerepareerd daarom zit er garantie op
TD heeft vaak maar 1 cd 1 dvd 1 sacd liggen (niet in Elst) waar marantz het wel is brengt.
geen garantie op de software :schater:
ik draai alleen maar originele cd,s :-) kopie,s heb ik ook bijna niet ,dus daar zou het niet aan kunnen liggen
lijkt me ook sterk dat ze direct een nieuwe mee zullen geven ,valt wel te proberen natuurlijk :wink:
neem de cd,s mee die die niet wil lezen :-) heb hem bij correct gekocht
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 22:14:44
ik draai alleen maar originele cd,s :-) kopie,s heb ik ook bijna niet ,dus daar zou het niet aan kunnen liggen
lijkt me ook sterk dat ze direct een nieuwe mee zullen geven ,valt wel te proberen natuurlijk :wink:
neem de cd,s mee die die niet wil lezen :-) heb hem bij correct gekocht
Altijd proberen om een nieuwe mee te krijgen. Het heeft in mijn ogen geen pas om je nog eens een keer terug te laten komen om je gerepareerde speler weer op te halen al hij pas 6 weken oud is. Volgens mij zijn er meerdere van dit soort problemen bekend met dit type! Desnoods ter plekke in de winkel met marantz bellen en je door laten verbinden met de technische afdeling aldaar. Vooraf even tel.nr. opzoeken.
Succes,
lo
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 22:29:45
Altijd proberen om een nieuwe mee te krijgen. Het heeft in mijn ogen geen pas om je nog eens een keer terug te laten komen om je gerepareerde speler weer op te halen al hij pas 6 weken oud is. Volgens mij zijn er meerdere van dit soort problemen bekend met dit type! Desnoods ter plekke in de winkel met marantz bellen en je door laten verbinden met de technische afdeling aldaar. Vooraf even tel.nr. opzoeken.
Succes,
lo
Zo werkt het niet
Dat ding gaat niet naar Marantz terug gewoon naar een reparatieservice waarmee de winkel zaken doet
Dat ding koop je in een winkel niet bij Marantz
Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 22:49:56
Zo werkt het niet
Dat ding gaat niet naar Marantz terug gewoon naar een reparatieservice waarmee de winkel zaken doet
Dat ding koop je in een winkel niet bij Marantz
Dat begrijp ik en heb ik ook niet zo bedoelt! Heb al vaker met marantz eindhoven gebelt en wel de techinische afdeling. 1x een nieuwe ab voor mijn PM14 gehad van dhr Simon. (gratis wel te verstaan en versterker was echt buiten de garantie) 1x een specifieke vraag en ook daarmee keurig geholpen. Mijn ervaring met marantz europe in eindhoven tot nu toe is dat deze mensen erg klantvriendelijk zijn! Doel van mijn opmerking was om bij marantz na te gaan wat hun policy in deze is. Indien ze de dealer simpel van een andere unit voorzien, of een andere aantrekkelijke regeling, is het voor de dealer ook geen punt meer om een nieuwe mee te geven. 1e verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de dealer!
groet,
lo
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel :wink: maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen
wat ik erover gelezen heb is dat de lees problemen juist met de gewone SA7001 waren ,vandaar dat ik de KI heb gekocht en die ook nog beter is :-)
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:20:47
Dat begrijp ik en heb ik ook niet zo bedoelt! Heb al vaker met marantz eindhoven gebelt en wel de techinische afdeling. 1x een nieuwe ab voor mijn PM14 gehad van dhr Simon. (gratis wel te verstaan en versterker was echt buiten de garantie) 1x een specifieke vraag en ook daarmee keurig geholpen. Mijn ervaring met marantz europe in eindhoven tot nu toe is dat deze mensen erg klantvriendelijk zijn! Doel van mijn opmerking was om bij marantz na te gaan wat hun policy in deze is. Indien ze de dealer simpel van een andere unit voorzien, of een andere aantrekkelijke regeling, is het voor de dealer ook geen punt meer om een nieuwe mee te geven. 1e verantwoordelijkheid ligt inderdaad bij de dealer!
groet,
lo
Je denkt iets te simpel daarover
Stel dat mediamarkt het zo doet allemaal dat word een bende in al die magazijnen
Als een winkel tevens de eigenaar is zoals bij een paar kleine hifizaken wil dat nog wel is gebeuren maar bij de grotere clubs vergeet het maar
plus Marantz NL niet wil opdraaien voor de kosten van de import van sommige artikelen die de inkopers via het buitenland binnen halen
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:25:27
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel :wink: maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen
Zo moet het pompom
Succes en houdt ons op de hoogte als je wil. Wanneer breng je hem weg?
groet,
lo
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:25:27
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel :wink: maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen
wat ik erover gelezen heb is dat de lees problemen juist met de gewone SA7001 waren ,vandaar dat ik de KI heb gekocht en die ook nog beter is :-)
Dat is lekker makkelijk voor een winkel
Ik wou dat elke klant zoals jij was
@jwx is toch normaal :roll:
@ Lo Morgen middag
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:27:52
Zo moet het pompom
Succes en houdt ons op de hoogte als je wil. Wanneer breng je hem weg?
groet,
lo
waar heeft u hem gekocht bij de mmmmmmm bij de MediaMarkt
stuurt Marantz je gewoon naar de TD van MM
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:29:42
@jwx is toch normaal :roll:
@ Lo Morgen middag
Die mag je uitleggen NORMAAL
nou zoals ik het omschreef in men vorige post
deze
als het niet verholpen wordt of ze moeilijk gaan doen dan bel ik marantz zelf wel :-) maar eerst maar even gewoon de normale weg bewandelen
Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 23:27:05
Je denkt iets te simpel daarover
Stel dat mediamarkt het zo doet allemaal dat word een bende in al die magazijnen
Als een winkel tevens de eigenaar is zoals bij een paar kleine hifizaken wil dat nog wel is gebeuren maar bij de grotere clubs vergeet het maar
plus Marantz NL niet wil opdraaien voor de kosten van de import van sommige artikelen die de inkopers via het buitenland binnen halen
Ik weet niet of ik daar te simpel over denk.
Dealer en marantz hebben de verantwoordelijkheid om een goed product te leveren.
Indien dat binnen afzienbare en niet te verwachten tijd niet meer naar behoren functioneerd heb je een product gekocht wat een wanprestatie leverd. Dan denk ik inderdaad niet l*llen maar omruilen en zo hoort het naar mijn bescheiden mening.
Wat de dealer of marantz daar verder voor moeite mee hebben zou mijn probleem niet moeten worden vind ik!
Ik weet trouwens bijna zeker dat een betrouwbare dealer hier een hele nette oplossing voor heeft.
groet,
lo
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:34:49
Ik weet niet of ik daar te simpel over denk.
Dealer en marantz hebben de verantwoordelijkheid om een goed product te leveren.
Indien dat binnen afzienbare en niet te verwachten tijd niet meer naar behoren functioneerd heb je een product gekocht wat een wanprestatie leverd. Dan denk ik inderdaad niet l*llen maar omruilen en zo hoort het naar mijn bescheiden mening.
Wat de dealer of marantz daar verder voor moeite mee hebben zou mijn probleem niet moeten worden vind ik!
Ik weet trouwens bijna zeker dat een betrouwbare dealer hier een hele nette oplossing voor heeft.
groet,
lo
Winkel levert een artikel met garantie en in die periode heeft hij wettelijk de mogelijkheid om een artikel te repareren daarom hebben we garantie.
Jij hebt wel degelijk met de winkel te maken jij koopt met hun voorwaarden en hun manier van werken
niks meer niks minder
Marantz heeft er niets mee te maken met de koop tussen klant en winkel
Je denkt er te makkelijk over
en vanwaar dan deze opmerking op mijn post :roll:
Dat is lekker makkelijk voor een winkel
Ik wou dat elke klant zoals jij was
Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 23:41:29
Winkel levert een artikel met garantie en in die periode heeft hij wettelijk de mogelijkheid om een artikel te repareren daarom hebben we garantie.
Jij hebt wel degelijk met de winkel te maken jij koopt met hun voorwaarden en hun manier van werken
niks meer niks minder
Marantz heeft er niets mee te maken met de koop tussen klant en winkel
Je denkt er te makkelijk over
Jij zou een klant die na 6 weken met een niet functionerend marantz apparaat terug komt niet op een nette manier helpen? En dan bedoel ik een nieuwe meegeven, of zolang een gelijk waardig of beter leen toestel. En op het moment dat het apparaat dan weer gerepareerd is netjes thuis bezorgen.
Groet,
lo
Citaat van: Marantz 81 op januari 09, 2010, 23:44:37
en vanwaar dan deze opmerking op mijn post :roll:
Dat is lekker makkelijk voor een winkel
Ik wou dat elke klant zoals jij was
Nou dan hoef je als winkel zijnde niks meer te doen
Als de klant het met Marantz regeld prima maar geen creditnota van Marantz natuurlijk en je garantie blijft vanaf je aankoop datum en niet meer vanaf het nieuwe produkt wat je via Marantz krijgt
Citaat van: lo op januari 09, 2010, 23:47:03
Jij zou een klant die na 6 weken met een niet functionerend marantz apparaat terug komt niet op een nette manier helpen? En dan bedoel ik een nieuwe meegeven, of zolang een gelijk waardig of beter leen toestel. En op het moment dat het apparaat dan weer gerepareerd is netjes thuis bezorgen.
Groet,
lo
Hij word gewoon als elke klant geholpen volgens de normale procedure, speler word ingenomen en 4 tot 6 weken later is hij er weer.
Een leentoestel ? die tijden hebben we niet meer.
Dat soort winkels zijn helaas aan het uitsterven die moeten we wel koesteren hello
Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 23:52:02
Hij word gewoon als elke klant geholpen volgens de normale procedure, speler word ingenomen en 4 tot 6 weken later is hij er weer.
Een leentoestel ? die tijden hebben we niet meer.
Dat soort winkels zijn helaas aan het uitsterven die moeten we wel koesteren hello
Leen toestel is dan toch normaal als je een apparaat van een behoorlijke prijs met een goede reputatie koopt.
Begin van het jaar was mijn TV kapot, keurig een leentoestel gekregen! En zo hoort het.
Je hebt wel een punt als je een apparaat koopt bij de goedkoopste dozen schuiver. Hier is al menig woord over gewisseld in een ander topic. Maar ook daarvan heb ik gezegd dat de importeurs de minimum prijzen moeten beschermen om A service te kunnen laten verlenen door dealers en B te voorkomen dat "dure apparaten" in 1 klap degraderen.
En nogmaals ik denk niet te simpel. Je geeft een dealer he vertrouwen en die hoort dit bij een wanprestatie van het product niet te beschamen.
groet,
lo
Citaat van: lo op januari 10, 2010, 00:00:04
Leen toestel is dan toch normaal als je een apparaat van een behoorlijke prijs met een goede reputatie koopt.
Begin van het jaar was mijn TV kapot, keurig een leentoestel gekregen! En zo hoort het.
Je hebt wel een punt als je een apparaat koopt bij de goedkoopste dozen schuiver. Hier is al menig woord over gewisseld in een ander topic. Maar ook daarvan heb ik gezegd dat de importeurs de minimum prijzen moeten beschermen om A service te kunnen laten verlenen door dealers en B te voorkomen dat "dure apparaten" in 1 klap degraderen.
En nogmaals ik denk niet te simpel. Je geeft een dealer he vertrouwen en die hoort dit bij een wanprestatie van het product niet te beschamen.
groet,
lo
Ik vind van niet een leentoestel meegeven heb nog geen 1 reden gehoord waarom wel
De prijzen die dozenschuivers vragen kunnen de andere winkels ook vragen alleen doen ze dat niet en innen ze dubbele marge die van de klant en die van de importeur (prijsverlaging / correcties worden bij de dealers slecht of niet doorgevoerd) dus is er voor de klant ook geen prijscontrole
Maar de winkels die dat doen en die service geven staan wel als eerste bij de importeur op het matje als ze weer wat centjes kunnen verdienen met de prijs protectie
Echt je ziet het te makkelijk vind ik maar dat geeft niet dat eenzijdige kijken op de maatschappij (lees: markt) als je alleen al zegt als het duur is moet je wat te leen krijgen is erg aardig voor de mensen die net de goedkoopste marantz cd speler kunnen kopen
Citaat van: jwx op januari 09, 2010, 23:48:52
Nou dan hoef je als winkel zijnde niks meer te doen
Als de klant het met Marantz regeld prima maar geen creditnota van Marantz natuurlijk en je garantie blijft vanaf je aankoop datum en niet meer vanaf het nieuwe produkt wat je via Marantz krijgt
dat heb ik toch niet gezegd dat ik gelijk naar marantz toe ga ,maar dat ik dat zou doen als het probleem niet verholpen zou worden en ze je proberen af te schepen
en dat ik eerst de normale weg bewandel , dus gewoon voor de garantie terug gaan waar ik hem gekocht heb
heb hem niet bij een dozen schuiver gekocht ,maar bij correct
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 10:13:00
dat heb ik toch niet gezegd dat ik gelijk naar marantz toe ga ,maar dat ik dat zou doen als het probleem niet verholpen zou worden en ze je proberen af te schepen
en dat ik eerst de normale weg bewandel , dus gewoon voor de garantie terug gaan waar ik hem gekocht heb
heb hem niet bij een dozen schuiver gekocht ,maar bij correct
Dat is een dozen schuiver Correct (zij bepalen ook een redelijk deel de markt, ze schromen er niet voor om een merk om zeep te helpen of de prijs voor veel andere te verzieken'
Maar ik zeg niks meer hierover want de site lag gelijk plat om 12uur vannacht
zover ik weet verkopen ze alleen overjarige modellen heel goedkoop , je gaat er in ieder geval niet heen voor uitgebreid advies ,zal me daarover maar niet uitlaten shutup want dat is gewoon te triest voor woorden
hij was gewoon heel goedkoop daar en ben hem alleen wezen kopen en verder niks ,dus niet ergens anders wezen luisteren
leveranciers kunnen toch zelf ook zeggen ,minimale verkoopprijs maar die willen ook zoveel mogelijk omzet draaien dus werkt beetje 2 kanten uit
verder is het natuurlijk waardeloos voor de echte hifi zaken frusty
Maakt allemaal niet uit hoe de winkels werken...jij hebt je speler in de war en moet gewoon onder garantie weer klaar. Op laten sturen en even geduld hebben lijkt me de enige oplossing. nopompom
ja helaas wel nopompom
succes vandaag :yes:
groet,
lo
Citaat van: WimPeu op januari 10, 2010, 10:35:59
Maakt allemaal niet uit hoe de winkels werken...jij hebt je speler in de war en moet gewoon onder garantie weer klaar. Op laten sturen en even geduld hebben lijkt me de enige oplossing. nopompom
Dat is de beste oplossing hoe vervelend het ook is :x
Ik zelf heb weinig problemen met mijn SA7001, soms leest de speler geen cd, dan doe ik even het cd laadje open en dicht probleem opgelost. Behalve een cd van Within Temptation daar heeft de cd speler wel moeite mee. :cry:
Groet Marcel
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 10:41:38
ja helaas wel nopompom
Je kan wel vandaag mits ze open zijn bij de laatste der mohikanen echte hifiwinkels gaan kijken en luisteren
Wat ik met deze discussie naar voren wilde halen is dat er voor merken maar 1 ding belangrijk is en dat is geld verdienenen ook voor een winkel.
Als puntje bij paaltje komt en een winkel moet er geld bijleggen zullen alle truuks te voor schijn worden gehaald om er toch een positieve verkoop van te maken.
Alleen de ene winkel doet die truuk wat beter dan de andere.
Want als een S&F Block Harendse smid Megapool BCC (POLECTRO) vraagt (en dat gaat binnenkort gebeuren) om een set samen te stellen met speakers (niet in NL leverbaar) en die voor een ram prijs in de markt te zetten is Marantz daar niet vies van hoor, graag zelfs, die set word dan genaamd "exclusive" en er is dan geen prijs vergelijk meer mogelijk want er word gewoon een doos omheen gedaan van S&F en incl. een kabeltje standaards zonder merk etc.etc.etc. en 2 films erbij.
En maar laten denken dat Marantz en al die andere merken zo speciaal en exclusief zijn voor een winkel
Marantz laat de echte hifiwinkel de kastanjes uit het vuur halen maar haalt de omzet gewoon bij de dozenschuivers vandaan.
Niet om wijs over te komen dat ik weet hoe dat gaat, heb meer dan 10 jaar deze troep van de heren importeurs mogen inkopen en het gaat maar om 1 ding marktaandeel is omzet is winst
Er moet wel geld in het laatje komen, anders gaat het niet.
De cd al eens schoon gewreven met een doek, hoeft niet zichtbaar vies te zijn om het niet te doen.
we lopen wel erg voor de (marantz vlag) uit laten we eerst nou eens de reaktie afwachten van correct en
die is correct ik koop heel veel bij deze zaak omdat je goed wordt geholpen en de prijzen zijn vaak oke
dan marantz in eindhoven zeer correct had een probleem met de sr7001 dik uit de garantie sprong telkens
in de beveiliging ..gratis gemaakt in elst ik bedoel maar al deze verkopers en importeurs hebben een druk
om een consument te helpen en te behouden en hoe groter de zaak hoe makelijker de service is ....
trouwens een reparatie duurt nooit lager dan 2 weken.....leuk is het zeker niet ..maar er gaat heel wat
meer kapot in de wereld ..mercedes onze volkswagen bus tot 3 x de automaat aan gort..ik bedoel maar
Citaat van: Totofan op januari 10, 2010, 11:49:22
Behalve een cd van Within Temptation daar heeft de cd speler wel moeite mee. :cry:
Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben :-D
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 14:14:00
Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben :-D
Jij hebt leesproblemen bij Within Temptation? Dan luister je toch gewoon alleen. :wink:
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 14:14:00
Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben :-D
Mijn sa7001 slikt dat ook niet, wordt automatisch uitgeworpen.
cd,s zijn schoon ben ik altijd zuinig op :wink:,had het wel geprobeerd bij cd,s die het niet deden met schoonmaak doekje voor cd,s geen resultaat
maar gisteren cd gekocht van Genesis en die wou die ook niet lezen toen had ik zoiets van :roll: :| beetje raar
heb hem net weggebracht ,hij wordt nagekeken en hoor in de loop van aankomende week hoe en wat :-)
ow ja had men DV4001 even neergezet Genesis cd erin die ik gisteren gekocht had ,hij dee het gelijk :-D
wat een verschrikkelijk slecht geluid komt uit dat apparaat zeg :gaap: :x na halve minuut weer uitgezet
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 14:35:53
Jij hebt leesproblemen bij Within Temptation? Dan luister je toch gewoon alleen. :wink:
:-D :schater:
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 15:15:29
cd,s zijn schoon ben ik altijd zuinig op :wink:,had het wel geprobeerd bij cd,s die het niet deden met schoonmaak doekje voor cd,s geen resultaat
maar gisteren cd gekocht van Genesis en die wou die ook niet lezen toen had ik zoiets van :roll: :| beetje raar
heb hem net weggebracht ,hij wordt nagekeken en hoor in de loop van aankomende week hoe en wat :-)
Prima toch.
Wordt vervolgt
groet,
lo
Citaat van: viceadmiraal61 op januari 10, 2010, 12:47:48
we lopen wel erg voor de (marantz vlag) uit laten we eerst nou eens de reaktie afwachten van correct en
die is correct ik koop heel veel bij deze zaak omdat je goed wordt geholpen en de prijzen zijn vaak oke
dan marantz in eindhoven zeer correct had een probleem met de sr7001 dik uit de garantie sprong telkens
in de beveiliging ..gratis gemaakt in elst ik bedoel maar al deze verkopers en importeurs hebben een druk
om een consument te helpen en te behouden en hoe groter de zaak hoe makelijker de service is ....
trouwens een reparatie duurt nooit lager dan 2 weken.....leuk is het zeker niet ..maar er gaat heel wat
meer kapot in de wereld ..mercedes onze volkswagen bus tot 3 x de automaat aan gort..ik bedoel maar
in Elst wel 2 weken max.
maar ligt ook aan de winkel waar hij vandaan komt
soms moet het eerst weer naar centraal magazijn inboeken etc. filiaal bon uitboeken met de voorraad naar filiaal 1x in de week vaak klant bellen niet thuis weer bellen kaartje sturen klaar.....
Citaat van: Totofan op januari 10, 2010, 11:49:22
Behalve een cd van Within Temptation daar heeft de cd speler wel moeite mee. :cry:
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 14:14:00
Kan ik me wel iets bij voorstellen, daar zou ik zelf ook problemen mee hebben :-D
Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 10, 2010, 14:35:53
Jij hebt leesproblemen bij Within Temptation? Dan luister je toch gewoon alleen. :wink:
Zo te zien ben ik niet degene met
leesproblemen :lol:
De cd kan ik wel lezen,
Within Temptation staat erop :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee clown1
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 19:13:17
Zo te zien ben ik niet degene met leesproblemen :lol:
De cd kan ik wel lezen, Within Temptation staat erop :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee clown1
Ja zeg, ga je een beetje mijn grap uitleggen. :-D
within temptation ( the silent force ) dee het bij mij weer wel :roll:
toevallig nog getest vanochtend , luister die cd eigenlijk nooit meer
mis men cd spelertje nu al HLP nopompom
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 19:48:41
within temptation ( the silent force ) dee het bij mij weer wel :roll:
toevallig nog getest vanochtend , luister die cd eigenlijk nooit meer
mis men cd spelertje nu al HLP nopompom
En nu
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 15:17:35
ow ja had men DV4001 even neergezet Genesis cd erin die ik gisteren gekocht had ,hij dee het gelijk :-D
wat een verschrikkelijk slecht geluid komt uit dat apparaat zeg :gaap: :x na halve minuut weer uitgezet
Goeie DAC achter de DV4001 :yes: en dan kan de SA7001 KI weer in de verkoop byebye
Alles in 1 wel zo makkelijk :-P
nu luister ik radio byebye
goed idee zeg :lol: clown1
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 19:56:08
nu luister ik radio byebye
goed idee zeg :lol: clown1
Wil je de SA 7001 even doorstrepen voorlopig bij je handtekening hieronder :angel:
Citaat van: Marantz 81 op januari 10, 2010, 19:48:41
within temptation ( the silent force ) dee het bij mij weer wel :roll:
toevallig nog getest vanochtend , luister die cd eigenlijk nooit meer
mis men cd spelertje nu al HLP nopompom
Met deze cd heeft mijn speler wel moeite.
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 19:13:17
Zo te zien ben ik niet degene met leesproblemen :lol:
De cd kan ik wel lezen, Within Temptation staat erop :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee clown1
:schater: :schater: :schater: :schater:
Groet Marcel
Heb ook een paar CD's gehad die ik niet kon lezen op een CD5001, die is uit dezelfde periode van de SA7001.
Met de CD6002 heb ik geen enkele CD die niet aanvaard wordt.
Ik weet dat sommige CD's beveiligt worden zodat ze niet leesbaar zijn (waren) om gelezen te worden op een PC, zodat je ze niet kon rippen. Resultaat was dat heel wat CD lezers mee in de prijzen vielen.
Toch kon je deze al snel kopiëren met de PC, en de kopies werken wel op zo goed als alle cd lezers.
Citaat van: gerard op januari 10, 2010, 19:13:17
Zo te zien ben ik niet degene met leesproblemen :lol:
De cd kan ik wel lezen, Within Temptation staat erop :-P
Ik heb er alleen luisterproblemen mee clown1
oi stupid hehehehehe clown1
echt klote zeg als gewend bent om elke dag mooie muziek te luisteren,naar digitaal flut apparaat moet luisteren denet weer even aangezet om ik die genesis cd graag wil luisteren ,maar na 1 nummer weer afgezet
net zoiets als van Hans teeuwen met de josti band shutup :schater:
ben er nu toch wel achter hoe goed die is en dat ik die SA7001 KI niet meer kwijt zou willen :kwijl:
voorlopig nog even geduld hebben frusty
net even gebeld , hij wordt opgestuurd naar Marantz :-) want ze zullen er wel niks mee kunnen denk ik niet gevraagd
duurt ongv 2 weken voordat ik hem terug heb :|
2 weken is te overzien toch? Blijft balen....
ja valt idd ook wel mee ,maar ja ben er zo aan gehecht :-D en heb net weer 2 nieuwe SACD,s binnen frusty
Moet je ook niet doen...SACD's bestellen zonder de speler thuis te hebben... :no: :-D
lange levertijd clown1
had zelf al gebeld ,maar nog bevesteging gekregen en vindt het wel netjes :-)
Geachte heer
Hierbij delen wij u mee dat uw Marantz SA-7001 KI@ CUSTOMIZED niet door één van de monteurs
van het Correct Service Center behandeld zal worden. Wij sturen het apparaat door naar de
service afdeling van onze leverancier. Dit heeft geen invloed op de afspraken die wij met u
gemaakt hebben m.b.t. de kosten. Daarbij kan de reparatietijd wellicht iets langer duren. Zodra
het apparaat retour is en wij het apparaat op werking hebben gecontroleerd, berichten wij u
zo spoedig mogelijk.
Excuses voor de eventuele ontstane vertraging.
net E-mail dat ik hem weer op kan halen pompom
wordt donderdag morgen geen tijd byebye
Best vlot gegaan eigenlijk toch. :yes: Weer een blij mens.. pompom
Citaat van: Marantz 81 op januari 26, 2010, 17:48:45
net E-mail dat ik hem weer op kan halen pompom
wordt donderdag morgen geen tijd byebye
Vrije dag nemen :-D en CD-tjes er doorheen kachelen :kwijl:
Veel plezier alvast toegewenst.
groet,
lo
pompom pompom pompom
Het wordt weer gezellig in huis :-D
hahaha jaaaaa ff opbellen morgen :-P
kan niet wachten om hem weer op te halen :yes: :yes: :yes: :wav:
valt idd mee hoe lang het geduurt heeft :-)
Hoi Marantz.
IK hoop dat hij bij Audio Service (Elst) onder handen is genomen.
Deze jongens weten ECHT waar ze mee bezig zijn.
Mijn SA8400vM had vorig jaar hetzelfde probleem.
(Ik moest m'n originele cd's eerst branden, voordat ik ze kon afspelen)
Ze hebben hem gerepareerd (gedeelte van het loopwerk werkte niet goed) alles gecheckt en nieuwe firmware erop gezet.
Kosten waren 219,-........veel geld, maar hij speelt weer als nieuw.
Ik hoop dat je m vandaag kan ophalen en je weer kan luisteren naar je cd's.
Succes!!
hij is naar marantz geweest ,dus zal wel elst zijn :-)
morgen ophalen :wink:
JAAAAAA ik hem hem weer pompom ,gelijk 2 uur muziek geluisterd denet
en hij heeft geen kuren meer hello ow en wat klinkt het weer lekker :yes:
denet gelijk als eerste gelijk die Genesis Live over europe 2007 erin gedaan ,en dee die het niet dus ik dacht nee he HLP maar laatje open en dicht en toen ging die spelen :-) nu weet ik dat het goed zit want bij edwin afgelopen zaterdag avond zelfde verhaal
ow ja ze hebben bij Marantz het Traverse loopwerk unit vervangen ,maar wat betekent Traverse :roll:
Is gewoon het loopwerk wat ze bedoelen.
Fijn dat je hem weer terug hebt :yes:
Geniet er van hè pompom
groet,
lo
ja doe ik ook :-D pompom
alleen niet te vaak gaan luisteren bij edwin is net zoiets als in een ferrari gaan rijden shutup
en vervolgens weer in je ......... naar huis :lol:
Nee hoor je hebt een pracht set, gewoon lekker van genieten en nu al helemaal pompom
groet,
lo
Mooi dat de cd spelert het weer goed doet HB
Groet Marcel
ja denet weer lekker cd,tje gedraaid van katie malua - pictures
klinkt echt goed die cd en mooie muziek :yes:
die live cd van genesis valt echt tegen kwa geluidskwaliteit :no:
byebye byebye byebye
Fijn dat alles het weer doet.
Als hij door de jongens van Audio Service is geweest, heb je kans dat ze ook gelijk de firmware hebben geupdate.
De jongens weten echt waar ze mee bezig zijn en zijn vriendelijke gasten. :yes:
Als je vragen hebt, kan je ze altijd (nog) bellen.
De traverse is (volgens mij) het onderste gedeelte van het loopwerk.
Zodra de cd door het laatje naar binnen wordt gevoerd, wordt de cd van de onderkant vastgeklemd.......dat gedeelte wat je cd vastklemt is de traverse.
Geniet van je muziek HB
wat houd dat precies in de firmware ?
hij doet het weer super in ieder geval :kwijl: van het weekend veel luisteren ,ga toch niet veel bijzonders doen
die cd van madonna -ray of light klinkt idd wel lekker byebye
Fijn dat alles het weer doet he? pompom
Firmware is een "stukje" software met "verbeteringen".
Veel apparaten hebben dat (gsm's , fototoestellen,enz, enz.)
Het is bij veel apparaten goed om deze regelmatig te updaten.
Bij cd spelers hoeft dat niet, maar als deze (net zoals bij jou) ter reparatie wordt gebracht, is de kans aanwezig dat ze wel gelijk de firmware updaten.
De cd van Madonna klinkt erg goed.......,iets teveel laag, maar supre gemixt.
Ik zou m graag nog eens op SACD zien verschijnen.
Veel plezier!!
ah snap het :-)
ja zeker fijn :yes:
het laag is behoorlijk aanwezig maar niet storend , SACD zou mooi zijn als die er nog zou komen maar dat zal wel niet al aardig oude cd
Citaat van: Marantz 81 op januari 30, 2010, 17:16:55
ah snap het :-)
ja zeker fijn :yes:
het laag is behoorlijk aanwezig maar niet storend , SACD zou mooi zijn als die er nog zou komen maar dat zal wel niet al aardig oude cd
Dan is dat juist wel een kans op SACD. Kijk maar eens na al die ouwe opnames op SACD (Bob Dylan, Creedence Clearwater Revival ed.)
ow oke nou ja wie weet :-)
Hee Arjan , mooi dat je speler weer gerepareerd is .
Dat was dus even 2 weken lang op een zure appel bijten .
Welke SACD'S heb je inmiddels aangeschaft ?
Heb je al wat van de sacd's / cd's aangeschaft die je vorige zaterdag bij mij beluisterd had , die ik voor je opgeschreven had bedoel ik ?
Groeten EDWIN B
hoi
nee die ga ik binnenkort aanschaffen :-)
had afgelopen weken al voor meer als 100 euro cd,s gekocht