Enkele jaren geleden hebben mijn zoon en ik allebei een marantz sr5023 gekocht. Binnen de garantietermijn kreeg hij problemen met zijn receiver: bij het opstarten verscheen het woord "Protect" in het schermpje en vervolgens een tik via de speakers en verder niets meer. De leverancier heeft dat gratis hersteld (laten herstellen).
Datzelfde probleem heeft de mijne nu ook. Is dit een bekend euvel waar meer bezitters van deze receiver mee te maken (gehad) hebben? De garantietermijn is intussen ruim overschreden en de leverancier ter ziele. ........ Waar moet ik heen met mijn probleem en hebben anderen misschien de ervaring dat (een) marantz(leverancier) het op acceptabele wijze voor hen heeft opgelost?
Ben benieuwd naar jullie ervaring.
Piet.
Welkom....
Het zal vast geen heel groot probleem zijn. Je kan hem bij een willekeurige winkel met Marantz in het assortiment aanbieden. Zij kunnen hem dan voor reparatie opsturen. Je kan ook zelf contact opnemen met het reparatie centrum.
http://www.audioservice.nl/
Dit zijn ze dacht ik.
Ook, zou ik doen, kan je contact opnemen met SB Marantz op dit forum of Hal9000. Dat zijn dé forum techneuten die het vóór minder doen maar zeker níét minder doen...
Zal ze eens opzoeken, kan je ze een persoonlijk bericht sturen.
Heb hetzelfde probleem met mijn SR5023 gehad, was ook nog binnen de garantieperiode en is dus gratis hersteld geweest.