Hoi,
Ik heb een vreemde hiccup met de SR7009.
Als ik in de ochtend met de Marantz app een muziekje opzet met vanaf de NAS, dan stopt na 2-3 nummers het album met spelen. Het maakt niet uit of ik het album of de folder waarin het album staat selecteer.
Ik heb gemerkt dat als ik hetzelfde album niet via de app selecteer het wel goed gaat.
Ik heb minimserver draaien op de NAS.
Zien jullie dit ook? suggesties? andere app?
Ik zal vanavond ook even kijken.
Net mijn nieuwe SR7009 geïnstalleerd,
Ik heb continue problemen met het netwerk (WIFI).
- Ik heb een vast IP adres
- WIFI signaal van de SR7009 volgens mijn router is maximaal
- Andere toestellen hebben geen probleem met WIFI signaal op dezelfde locatie
- Airplay werkt meestal niet
- streaming vanaf NAS in WAV werkt perfect, soms stopt het (zelden)
- bediening met APP vanaf mijn iPAD werkt soms, meestal werkt het niet
- Web radio werkt.
- bediening vanaf browser (web pagina) werkt soms. in 50% van de gevallen worden de pagina´s niet opgebouwd.
Ik had toch veel beter verwacht, op zijn minst een degelijke diagnose scherm met info over de WIFI verbinding (signaal sterkte, communicatie fouten .. etc) Voor een toestel van deze prijs is dit een must.
Citaat van: Zoldar op december 29, 2015, 09:16:44
Hoi,
Ik heb een vreemde hiccup met de SR7009.
Als ik in de ochtend met de Marantz app een muziekje opzet met vanaf de NAS, dan stopt na 2-3 nummers het album met spelen. Het maakt niet uit of ik het album of de folder waarin het album staat selecteer.
Ik heb gemerkt dat als ik hetzelfde album niet via de app selecteer het wel goed gaat.
Ik heb minimserver draaien op de NAS.
Zien jullie dit ook? suggesties? andere app?
Hadden hier ook een aantal leden met een SR en NA na een update. Een aantal dagen lanceerde Marantz een nieuwe update en het probleem was verholpen.
Heb nu een spotify premium account genomen, alles loopt prima.