Marantzforum.nl

Marantz => Home Theater => Topic gestart door: MPvDam op november 26, 2015, 18:06:17

Titel: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: MPvDam op november 26, 2015, 18:06:17
Van het weekend de SR7007 geüpdatet naar de laatste firmware en nu bij thuiskomst is hij helemaal dood en met geen mogelijkheid aan te krijgen. Hebben meer mensen hier last van?
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: Spikes25 op november 26, 2015, 19:44:07
Ik heb op de SR 7007 de laatste up-date nog niet geïnstalleerd. Dus bij mij werkt deze gewoon.
Ik zou eens contact zoeken met Marantz  of met Audio service.  http://www.audioservice.nl/contactnl
Laat ons de uitkomst even weten
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: MPvDam op november 26, 2015, 20:15:42
Als hij alles goed doet dan zeker de update niet installeren (Never change een winning team). Ik heb een e-mail richting audioservice gestuurd en wacht (on)geduldig even af. Zodra ik wat weet laat ik het gelijk weten hier op het forum.
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: pameijer op november 26, 2015, 21:48:23
Helaas staat de SR7007 bekend om zijn matige kwaliteit. Op HTforum is een draadje gewijd aan deze problemen en je bent de enigste niet. Of het met de update te maken heeft of niet daar kom je niet achter denk ik. Maar waarom contact met Audioservice opnemen en niet met de winkel waar je hem gekocht hebt?
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: MPvDam op november 26, 2015, 22:24:34
Ik heb met Audioservice contact opgenomen, omdat hij buiten de garantie is. Jammer dat het inderdaad een probleem geval is, maar ruim 2 jaar goed gespeeld en dus best wel tevreden over deze SR7007.
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: pameijer op november 27, 2015, 10:09:23
Persoonlijk vind ik ruim 2 jaar niks voor zo'n kostbaar apparaat. Dat ging vroeger gewoon 20 jaar mee dit spul.
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: MPvDam op december 16, 2015, 08:27:19
De SR7007 is kosteloos, binnen 1,5 week, gerepareerd door importeur. Werkzaamheden voeding hersteld, 1 x R vervangen, systeemreset uitgevoerd, functie/powertest uitgevoerd. Ik ben weer een blij mens.
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: Spikes25 op december 17, 2015, 00:17:46
Kijk dit zijn (goede) berichten, en een goede service van de importeur. Het lijkt er dan op, dat de up-date het defect heeft veroorzaakt.
Heb je daar naar geïnformeerd ?

En nog bedankt voor je reactie
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: janlemmens op december 30, 2015, 10:44:32
Over de service van de importeur kan ik alleen maar lovend zijn! Mijn SR7005   4 jaar oud gerepareerd, totale HDMI printplaat vervangen door audioservice. Kosten 80 euro hetgeen alleen arbeidsloon is. Onderdelen a 480 euro exclusief BTW voor 0 euro! Coulance van de importeur!
Titel: Re: Na laatste update van de SR7007 is hij na enkele dagen dood.
Bericht door: Frits Denon op december 30, 2015, 18:57:26
Waarom hebben zoveel receivers last van fouten na een update? Kan iemand (importeur?) daar meer over vertellen?

Ik ga nu mijn sr 6009 niet meer updaten als dit gemeld wordt vanuit het systeem. Kan hij het zomaar ineens niet meer goed gaan doen na een update en ik heb 'm nog maar een jaar. nonono

Ik heb hier geen goed gevoel over, slecht hoor van Marantz. :x