Heb ik dat nou?
Gisteren avond zit ik tv te kijken, geluid via de reciever en slaat mijn reciever tot 2x spontaan uit :x :x. Zet ik hem aan speelt hij weer als gewoon. Heb vanochtend alle kabels nagelopen maar kan niets geks ontdekken.
Zet ik hem net aan (dus niet via standby maar gewoon "hard" via de on/off knop) gaat hij niet aan. Nogmaals indrukken en dan gaat hij wel aan. :? Schoot mij te binnen dat hij een maand geleden ook al zo iets had van doe het maar lekker zelf bij het aanzetten.
Op de reciever staat er verder geen apparaat en heeft hij ongeveer 20cm om "vrij" te ademen.
Iemand een idee of maar gelijk via mijn dealer ter "reparatie" aanbieden aan Marantz? Of rechtstreeks aanbieden aan Marantz? Speler is net 25 maanden oud.
Minguel
wegbrengen voor reparatie !
Nu heb je nog garantie!
Citaat van: Stadium III op september 19, 2007, 17:07:18
wegbrengen voor reparatie !
Nu heb je nog garantie!
Rechstreeks Marantz of via de dealer?
Minguel
Citaat van: Stadium III op september 19, 2007, 17:07:18
wegbrengen voor reparatie !
Nu heb je nog garantie!
hoeveel garantie hebben die dingen dan? :?
Volgens mij 3 jaar en ik zou meteen naar de dealer gaan waar jij hem gehaald hebt !!
Op een ander forum gaven ze aan dat het mogelijk te maken had met het beveiligingscircuit.
Zal morgen even contact opnemen met mijn dealer en kijken of ik ergens nog een tel van Marantz kan bemachtigen.
Ik dacht zelf dat het 2 jaar garantie was, maar hoor het wel.
Mij werd ook aangeraden naar een dealer te gaan.
Marantz zelf heeft geen TD.
Deze apparaten worden geserviced door de fa audioservice te Elst.
0402507800
Is nummer van Marantz
Stadium III
Citaat van: Stadium III op september 19, 2007, 20:00:20
Volgens mij 3 jaar en ik zou meteen naar de dealer gaan waar jij hem gehaald hebt !!
Standaard 2 jaar garantie.
Gewoon even naar de dealer brengen, deze zorgt voor de rest.
Het zou me trouwens niet verbazen dat het puur een kwestie is van de boel doorsolderen.
Heb vanochtend effe met Marantz gebeld. Zij dachten zelf aan de microprocessor. Effe kijken of een reset van het systeem en dus de microprocessor helpt. Zo niet dan alsnog ter reparatie aanbieden.
Marantz gaf zelf aan om een eventuele reparatie liever via de dealer aan te bieden ivm eventuele coulance (apparaat is net buitn de garantie).
Ik ben vanaf morgen een weekje de hei op, dus weet pas volgend weekend meer.