Marantzforum.nl

Marantz => Home Theater => Topic gestart door: Delhaize op april 19, 2014, 13:14:21

Titel: Port open error
Bericht door: Delhaize op april 19, 2014, 13:14:21
Ik krijg regelmatig een port open error op mijn Marantz NR1504. Geen idee hoe ik dat repareer. Kan iemand mij helpen?


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Port open error
Bericht door: AkTeVox op april 19, 2014, 17:25:53
Mss eerst even voostellen en vertel daarna maar eens hoe die NR1504 aan het netwerk hangt. :wink:
Titel: Re: Port open error
Bericht door: AkTeVox op april 23, 2014, 18:02:11
Waaristienougebleven.   violent1 violent1 violent1 violent1
Titel: Re: Port open error
Bericht door: Delhaize op april 28, 2014, 10:35:23
Sorry, AkTeVox!!! Was even afwezig. Fijn je reageert. Voorstellen? Ik ben Kees en net een nieuwe Marantz ;-) Ik heb mijn Marantz bekabeld hangen aan mijn UPC modem. Ik stream via mijn mobiel en Spotify via airplay naar mijn Marantz. Dat ging prima, totdat hij begon te klagen over "port open error". Ik zie steeds het "PCM"  blokje aan en uit knipperen. Kennelijk is er dus een probleem met de poorten? Geen idee hoe ik dat kan oplossen. Jij?


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Port open error
Bericht door: AkTeVox op april 28, 2014, 21:23:21
Probeer eens alles te resetten. Weet niet af het helpt maar kan nooit kwaad. Controleer ook eens de kabel(s) en aansluitingen.
Titel: Re: Port open error
Bericht door: Delhaize op april 29, 2014, 23:36:34
Ga ik proberen!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Port open error
Bericht door: Delhaize op april 29, 2014, 23:59:24
Is gelukt! Dank AkTeVox!!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Titel: Re: Port open error
Bericht door: AkTeVox op mei 06, 2014, 12:12:54
Citaat van: Delhaize op april 29, 2014, 23:59:24
Is gelukt! Dank AkTeVox!!


Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk

Fijn om horen, veel luisterplezier !!!