Helaas nog geen oplossing voor gevonden, maar wellicht dat hier iemand weet wat te doen...
Wanneer ik netflix gebruik via mijn UD5007 dan bevriest de hele speler als ik in het netflix menu kies voor de gewone netflix beleving. Als ik de netflix kids beleving kies doet hij het wel goed. Heb al vanalles geprobeerd, maar nog zonder resultaat. Iemand een idee, wil ook wel wat anders kijken dan kinderfilms :wink:
Netflix via andere systemen, bv direct op tv werkt wel goed, maar voor het geluid wil ik het graag via de UD5007 laten lopen.
Groet,
Remco
Hier hetzelfde probleem. Alles werkt behalve de normale Netflix beleving. Via Smart Tv of iPad werkt het wel.
Alleen via UD5007 kan je 5.1 geluid krijgen toch? Of is er een andere manier?
Dit is dus een bug in de firmware. Hoe graag we ook willen helpen op dit forum, we kunnen dat in dit geval niet. Met mijn intense spijt en medeleving moet ik je toch doorverwijzen naar Marantz pompom
Heb eveneens de UD5007 maar geen Netflix abo kan je helaas ook niet helpen.
ik heb het nagevraagd, dit is het antwoord:
"Volgens het reparatiebedrijf van Marantz is deze klacht onlangs geconstateerd bij verschillende modellen van de ud 5007. Er is echter nog geen oplossing voor dit probleem, de klacht is ook doorgespeeld aan Marantz Europe.
Neem over enkele weken nogmaals contact met ons op en misschien dat er dan een oplossing is voor het probleem. Marantz werkt aan een oplossing voor dit probleem."
Geduld dus...
mooi, komt dus goed. :wink:
Uiteindelijk na 2 maanden nog een reactie gehad van Marantz. Bleek een wijziging te zijn geweest bij Netflix zelf waar een deel van de ud5007 spelers problemen door had. Netflix heeft dit inmiddels hersteld.
Top! Hier werkt het nu ook zoals het hoort.