Marantzforum.nl

Marantz => Home Theater => Topic gestart door: Cannondale_01 op december 13, 2013, 17:50:31

Titel: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: Cannondale_01 op december 13, 2013, 17:50:31
Ik heb eindelijk mijn set nr1602 en ud5005 met lankabels aangesloten. Alles werk prima.
De marantz app gedownload op zowel iPad als Galaxy S3.
De app vind wel de reciver maar de DVD speler niet.  Oja ik heb wel meteen de nieuwste firmware geinstaleerd.
Wat gaat er niet goed.  Iemand tips/tricks
Thx luut
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: jazzman op december 13, 2013, 18:06:40
Is je DVD speler te "zien" in je netwerk?
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: Cannondale_01 op december 13, 2013, 18:48:59
Ik zou niet weten hoe ik dat doe. Via mijn laptop toch? Help me eens aub svp.
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: pameijer op december 13, 2013, 19:18:34
De UD5005 wordt niet ondersteund, helaas!
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: Cannondale_01 op december 13, 2013, 19:48:50
Das nie best.  Moet ik met die trage bediening van de ud5005  youtube bedienen.
Zijn er nog suggesties om dat op een betere/andere manier te regelen.
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: jazzman op december 13, 2013, 20:11:34
Sorry hoor, je kunt het antwoord gewoon bij Marantz vinden.. Dit staat op de Marantz website:


De Marantz Remote-app vindt mijn apparaat niet of onderbreekt met een foutmelding. Wat moet ik doen?

De Marantz Remote-app vindt mijn apparaat niet of onderbreekt met een foutmelding. Wat moet ik doen?

De Marantz Remote-app (WIZZ) is momenteel te gebruiken samen met de volgende producten: M-CR603, NA7004, SR7005, AV7005, SR6006, SR5006, NR1602. enz enz enz.......
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: Cannondale_01 op december 13, 2013, 20:41:57
Idd.  Gevonden thx.  Jammer maar helaas.  Misschien dat ik wat kan met de youtube app. Die kan je ook koppelen. Ga ik morgen wel ff uitzoeken.
Titel: Re: UD5005 en de Marantz app
Bericht door: QuattroNL op december 13, 2013, 23:11:21
Ik weet wel dat de ondersteunde apparaten alleen werken met de app als ze een vast IP-adres hebben.
Ik moet dat bij mijn SR5006 nog steeds doen.... App ziet er grafisch wel goed uit. Maarja, met m'n ab werkt ie snel zat. Als ik met de app wat wil doen moet eerst m'n tablet uit slaapstand komen.  :gaap: