Hallo,
Gisteren heb ik een Marantz SR7007 aangeschaft.
Ik heb de setup gevolgd zoals het weergeven werd bij de setup assistent.
Daar werkte alles nog goed en is alles goed ingesteld. Even later deed de internet radio het niet meer(heeft het wel gedaan). Er komt te staan dat de netwerkverbinding verbroken is, terwijl het aangesloten is , met kabel, op de router. Omdat het wel gewerkt heeft heb ik een nieuwe internet kabel gekocht, maar dit werkte ook niet. Ook heb ik de firewall van de computer en de router uitgezet omdat ik al had gelezen dat het daar aan zou kunnen liggen en de stekker er een tijdje uitgelaten. Dit heeft allemaal niet geholpen, terwijl mijn computer de receiver wel kan vinden en besturen en ook mijn telefoon kan d.m.v. de bestuur app alles aan- en uitzetten (behalve de internetradio)
Heeft iemand enig idee wat hier nog aan de hand kan zijn?
Alvast heel erg bedankt.
Hallo Jos
Ik denk dat je verder bij de andere mag aansluiten mbt internetradio
Ga maar eens lezen hier
ik heb het forum al doorzocht, maar kon helaas niet vinden wat ik nodig heb.
Bij velen hapert het hele internetradio verhaal, je vindt dus ook geen oplossing.
Vanaf het allereerste begin werkt internetradio op mijn SR7007 voor de volle 100%, ik heb Ziggo met een snelheid van 60MB, bekabeld (dus niet draadloos).
Allemaal bedankt voor jullie reacties.
Ik heb ook ziggo en alles gaat nu goed, mooi geluid.
er was een update nodig.
Een update van de receiver of van ziggo ?
Die kun je inderdaad via het netwerk binnen halen.