De set van 100%

Gestart door 100%Marantz, oktober 10, 2013, 14:18:27

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

jowa

Hier doet een Logitech Harmony One wonderen icm de Logitech/Ipeng App op de tablet/iphone.

Cornelis1921

#61
Citaat van: jowa op december 29, 2013, 22:49:36
Hier doet een Logitech Harmony One wonderen icm de Logitech/Ipeng App op de tablet/iphone.
Harmony One: Zelfs voor mij te ingewikkeld... :-o :yes: :-D
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

100%Marantz

Citaat van: Cornelis1921 op december 29, 2013, 22:31:08
@100%, Is jouw "vrouwtje" soms blond? Zoja, dan kan ik mij indenken dat jouw installatie veel te ingewikkeld voor haar is... :wink: :-D notworthy byebye
Zelfs mijn qua verstand minder bedeelde zus heeft een installatie, die bestaat uit losse hificomponenten. Weleswaar een JVC midiset, maar toch. :yes:

Nee, mijn vrouw is niet blond, maar het interesseert haar niet en wil dus niet echt uitzoeken.
De opstelling van mijn set in de woonkamer met apparte versterker voor woonkamer, keuken en eetkamer heeft er waarschijnlijk mee te maken. :?
marantz, what else?

100%Marantz

En het was voor mij ook een reden om haar een mooi cadeau te geven. :wink:
marantz, what else?

Cornelis1921

Citaat van: 100%Marantz op december 29, 2013, 23:04:22
En het was voor mij ook een reden om haar een mooi cadeau te geven. :wink:
notworthy :angel:
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

joep

Citaat van: 100%Marantz op december 29, 2013, 23:02:43
Nee, mijn vrouw is niet blond, maar het interesseert haar niet en wil dus niet echt uitzoeken.
De opstelling van mijn set in de woonkamer met apparte versterker voor woonkamer, keuken en eetkamer heeft er waarschijnlijk mee te maken. :?


Idem hier. Na een Sonos play 5 nu een Sonos play 1 voor in de keuken met kerst gegeven.

Geen interesse in techniek wel in muziek. Kan haar geen ongelijk geven.

joep

Al duidelijkheid i.v.m. WiFi?

100%Marantz

Bedoel je voor de Consolette?
Werkt prima. Heb geconfigureerd via de PC en connecteerd nu automatisch.
Internet radio, airplay, gemakkelijk en werkt goed.


Sent from my iOS coffee machine
marantz, what else?

JeroenGRT

Mooie set zeg! De Marantz Consolette kende ik nog niet. Ik heb zelf een qnap nas gehad, en nu gebruik ik een hp microserver n54l. Daar heb ik logitech media server op draaien. Met ipeng blader ik door de muziekcollectie heen. Werkt prima zo met de ipad.

100%Marantz

Ik heb de Consolette op de slaapkamer geplaatst, onder een TV met een "holle ruimte" erachter.
Geeft een goed resultaat, het laag is een heel stuk beter.

Ik heb onlangs ook een ST450L gekocht. Ik heb deze ooit nog gehad.
Ik ben eigenlijk niet echt voor radio, wel in de wagen, maar thuis heel zelden. Heb er eentje geplaatst waar er gestreken wordt, dus die gebruik ik niet en nu deze.
Ik vind hem heel mooi, typisch van die jaren met alle LEDjes.
Werkt prima.
Het is een analoge Tuner met digitale weergave.
marantz, what else?

jowa

Echt nostalgie die tuner.

100%Marantz

ja, en goedkoop  :lol:

Een nieuwe is een stuk duurder, trouwens vandaag nog enkel netwerk, geen tuners meerr bij marantz als ik me niet vergis.
En een Tuner heeft zo'n typisch geluid dat geen andere bron heeft. Deze doet het prima.
marantz, what else?

jowa

De tuner is/was nog wel aanwezig in de NA7004 en natuurlijk in de receivers. Maar niet meer als los product.
Jammer? Dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Ik heb zelf m'n tuner verkocht na de komst van de SBT.

joep

#73
Citaat van: jowa op januari 14, 2014, 11:48:56
De tuner is/was nog wel aanwezig in de NA7004 en natuurlijk in de receivers. Maar niet meer als los product.
Jammer? Dat mag ieder voor zichzelf uitmaken. Ik heb zelf m'n tuner verkocht na de komst van de SBT.



Ja best jammer.
Met mijn Sonos spullen heb ik nu wel internet radio maar als ik een goede Quad FM4 tegenkom is hij van mij!
Misschien een beetje jeugdsentiment maar wel mooi, handig en eenvoudig.

Zag een paar weken terug nog een Accuphase T1000 tuner 2e hands te koop staan voor 3750 euro dacht ik.
Was na 2 dagen verkocht!

jowa

Een goede tuner blijft ook een mooi bezit en zeker zo'n Quad.  :yes:

Ik heb zelf drie mooie tuners gehad, een Yamaha, een Marantz en een Densen.
Wat betreft pride of ownership was de Marantz (T-17B) het mooist. Gebouwd als een tank.
Wat betreft geluid, aan de Densen B-800 kunnen de Yamaha en de Marantz niet aan tippen.

De Yamaha doet nog steeds zijn werk naar te vredenheid bij m'n ouders. De Marantz en de Densen heb ik verkocht.