PM6007 & CD6007

Gestart door xander32, augustus 21, 2020, 07:52:41

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.




jowa


ohmusica

De lof-trompet voor een budget, geen enkele wanklank. Ben benieuwt hoe deze had geklonken naast de PM6005 die ik in het verleden heb gehad en waar ik ook niet zo tevreden over was.

JohnWx

Citaat van: ohmusica op november 16, 2020, 16:22:31
De lof-trompet voor een budget, geen enkele wanklank. Ben benieuwt hoe deze had geklonken naast de PM6005 die ik in het verleden heb gehad en waar ik ook niet zo tevreden over was.

Denk zelf niet zo heel veel anders of totaal niet het is voorborduren op een goed gemaakt product volgens de standaard norm wat ervoor zo een apparaat geld
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

ohmusica

Binnen de standaardnorm is er hard gesleuteld, enkel voortborduren is killing the business, ze kom je ook af van een ietwat belegen imago.

JohnWx

Citaat van: ohmusica op november 19, 2020, 13:14:17
Binnen de standaardnorm is er hard gesleuteld, enkel voortborduren is killing the business, ze kom je ook af van een ietwat belegen imago.

Maar toch werkt het zo naar mijn mening er zullen wat veranderingen zijn qua DAC of zoiets of verbeterde pootjes

Wat men dus zou zeggen is dat het elk jaar beter word, dus mensen met een set van 5 jaar oud luisteren dus naar ?
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

#8
Citaat van: ohmusica op november 16, 2020, 16:22:31
De lof-trompet voor een budget, geen enkele wanklank. Ben benieuwt hoe deze had geklonken naast de PM6005 die ik in het verleden heb gehad en waar ik ook niet zo tevreden over was.

Een versterker versterkt toch alleen ? of zit er iets in dat het geluid laat veranderen
In dit prijs segment hebben al zoveel testen ABx laten zien dat er geen verschil is
Dan kan mijn inziens  ook niet voor dat geld, maar dan nog vind ik een versterker die volgens een norm gemaakt is prima
Heb je moeilijke luidsprekers dan zeg ik ja maar de huis tuin en keuken speakers uit zelfde budget
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site