Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thanatos

Koud komkommer water.. best te drinken als je van komkommer houdt :-))



Marvin

Heel veel water en 3 flesjes Extran.
Heb net 35km door Spaarnwoude, heuveltjes en een mountainbike parcourtje, en een rondje over de Zuidpier in IJmuiden gefietst.
Da's toch verdraaid warm met dit weer na een ochtenddienst.
Vorige week in totaal iets van 250km gefietst. Ik lijk wel gek.
Vandaar, veel water én Extran.  :-D

Paul

Citaat van: marvin op juli 23, 2013, 16:49:50
Heel veel water en 3 flesjes Extran.
Heb net 35km door Spaarnwoude, heuveltjes en een mountainbike parcourtje, en een rondje over de Zuidpier in IJmuiden gefietst.
Da's toch verdraaid warm met dit weer na een ochtenddienst.
Vorige week in totaal iets van 250km gefietst. Ik lijk wel gek.
Vandaar, veel water én Extran.  :-D
Lekker bezig Marvin.   :| met deze hitte.   :roll:
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Marvin

Het is nog steeds geen Tour de France natuurlijk.
Maar ik fiets met m'n eigen bloed en daar zou Froome na 35km ook kapot van zijn geweest.

RoGEK

Een lekkere BaCa oftewel, Bacardi Cassis
- Stereo: PM-11S1, SA-15S1, NA-8005, Pro-Ject Debut Carbon DC, Audio Physic Tempo VI
- HT 7.1.4 : Optoma HD144x, EliteScreens ER110WH, Marantz SR6013, 2x MA500, Panasonic DMP-UB404 , Audio Physic Yara, Celsius center II, XTZ SUB 12.17

Marantz 81

#725
Heel veel water gedronken vandaag ,is echt geen pretje om in ruimte,s te werken waar het nog warmer is als buiten normaal is het daar dan 21 graden maar ja als de koeling ermee stopt wordt het daar bloedheet ,vanochtend had ik een lekke koppaking  :schater: volgens men colllega

Sommige mensen die op kantoor gaan al huilie huilie doen als het 25 graden of zelfs wel 30 graden wordt ,en ze alleen maar achter de computer zitten Arbowet blabla  , ik sta in dik 40 graden me eigen nog zwaar in te spannen

Nu een Hertog Jan  :-D

Marvin


Marantz 81

Ook een lekker biertje  :yes: wel Koud !

WimPeu

IK heb een Amsteltje...voor de verandering..

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin

Lekker even op de pier gezeten met de buurjongen.
Op de fiets, paar hele koude blikken Heineken mee en de ondergaande zon beklinken
Wat een heerlijk leven met deze temperaturen.

Marantz 81

Ja echt genieten met alle genoemde Biertje,s  ,is het Moment waar een biertje welkom is  pompom

Was het maar altijd Zomer en graad of 25 en af een toe buitje  8-)

Marantz 81

Te warm om te slapen dus nog maar een hertog jan , om 6.15 wekker  :-o

Marantz 81


Cornelis1921

Mijn tweede mok dubbele Senseo extra dark roast (AH huismerk).
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Cornelis1921

Mijn eerste mok dubbele Senseo extra dark roast (huismerk AH) van de dag, begeleidt door een glas leidingwater uit de koelkast - lekker!
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *