Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marantz 81


SmauG

een aberlour van 16jaar met diana krall op de achtergrond. isn't life sweet!

Marantz 81


jrm


cz79

Citaat van: SmauG op januari 14, 2012, 22:20:57
een aberlour van 16jaar met diana krall op de achtergrond. isn't life sweet!

:kwijl: :kwijl: :kwijl: de Clynelish van 14Yr is ook zo'n lekere whisky

Cornelis1921

 :wink: C1000 Basis Cola Light van €0,39/1,5ltr, houdbaar tot 7/2012. :lol: byebye, Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 07:13:26
Citaat van: SmauG op januari 14, 2012, 22:20:57
een aberlour van 16jaar met diana krall op de achtergrond. isn't life sweet!

:kwijl: :kwijl: :kwijl: de Clynelish van 14Yr is ook zo'n lekere whisky

Klinkt goed.

Ik zit met spanning te wachten wat er vanmiddag in kadoverpakking binnen gaat komen.

Groet Whisper

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

SmauG

Citaat van: cz79 op januari 15, 2012, 07:13:26
Citaat van: SmauG op januari 14, 2012, 22:20:57
een aberlour van 16jaar met diana krall op de achtergrond. isn't life sweet!

:kwijl: :kwijl: :kwijl: de Clynelish van 14Yr is ook zo'n lekere whisky

Je kent hem? Echt een aanrader als je van zacht, niet turfgerijpt houd zoals ik  :angel:
Ik proef nog niet zo lang maar zal zeker de clynelish 14 dan eens proberen (on a special occasion)

cz79

Aberlour is altijd feest welke je ook neemt, turf in die regio in niet gebruikelijhk want het is gewoon een speyside en daar wordt veelal hout gebruikt om te stoken en geen turf (dat vindt je meer aan de kust en eilanden).
Ik heb gisteren de A'Bunadh aangebroken en dat is echt feest, je moet hem alleen aanmengen met water want de whisky zelf is 60.9%.

Clynelish heeft meer zilt en turf tinten maar niet te erg, precies genoeg om iedere slok interessant te houden

Whisper.nl

Citaat van: cz79 op januari 16, 2012, 22:55:24
Aberlour is altijd feest welke je ook neemt, turf in die regio in niet gebruikelijhk want het is gewoon een speyside en daar wordt veelal hout gebruikt om te stoken en geen turf (dat vindt je meer aan de kust en eilanden).
Ik heb gisteren de A'Bunadh aangebroken en dat is echt feest, je moet hem alleen aanmengen met water want de whisky zelf is 60.9%.

Clynelish heeft meer zilt en turf tinten maar niet te erg, precies genoeg om iedere slok interessant te houden

Ijsblokje erin  mmm heerlijk. clown1

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

jrm

Citaat van: Whisper.nl op januari 16, 2012, 22:59:58
Citaat van: cz79 op januari 16, 2012, 22:55:24
Aberlour is altijd feest welke je ook neemt, turf in die regio in niet gebruikelijhk want het is gewoon een speyside en daar wordt veelal hout gebruikt om te stoken en geen turf (dat vindt je meer aan de kust en eilanden).
Ik heb gisteren de A'Bunadh aangebroken en dat is echt feest, je moet hem alleen aanmengen met water want de whisky zelf is 60.9%.

Clynelish heeft meer zilt en turf tinten maar niet te erg, precies genoeg om iedere slok interessant te houden

Ijsblokje erin  mmm heerlijk. clown1

Groet Whisper

Sorry,  nonono

Whisper.nl

Midori > Bali met een glaasje Glenfiddich 12 (zonder ijs Chris)

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Heel goed, je leert het wel een keer

Marantz 81

Geen ijs hoor   nonono  gewoon puur of met cola  pompom

cz79

WAT!!!!!!! Geen cola bij de Single Malt :eerie: