Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Ik gebruik nu ook pantoprazol, 's ochtends 20mg en voor de nacht 40mg, sinds mijn hart perikelen vorig jaar. Daarvoor heb ik omeprazol en nexium geslikt. Die laatste werkte het beste alleen mocht ik die vanaf het moment dat ik gedotterd was niet meer gebruiken ivm combinatie hartmedicijn. Dit laatste heb ik nu niet meer dus wil eigenlijk wel graag terug naar nexium. Ik heb een maagbreuk aan de bovenkant waardoor mijn maagklepje niet meer afsluit, is al van kinds af aan. Vorig jaar is er een laptoscopie uitgevoerd en het blijkt dat het slijmvlies in mijn slokdarm al danig is aangetast, verandert zeg maar, tgv het jarenlang terugstromen van maagsappen. Tsja....... niet veel aan te doen behalve op je voeding letten en maagzuur remmers.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Cornelis1921

 :yes: :-)
Terwijl er geluisterd wordt naar Radio VERONICA/ Ben Liebrand: 'In the mix'. Drinkt John Oud Bruin en ik De Koninck.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81


Marantz 81

even een nieuwe halen want tja die flesjes zijn ook zo klein  clown1 voor je het weet zijn ze leeg  :-P

Eip

Citaat van: Marantz 81 op augustus 18, 2011, 23:34:10
even een nieuwe halen want tja die flesjes zijn ook zo klein  clown1 voor je het weet zijn ze leeg  :-P

Gelijk heb je, ik zal er ook een paar opdrinken vanavond. Onder het genot van een goed stukje muziek.
Elac BS 203.2
Marantz SR5023
Marantz CD6006
Panasonic DMP-BDT 167

Zoldar

koud pilse staat klaar. De vrouw van huis. De graaf staat warm te draaien. Zo weer met een stapeltje CD"s en LPees wat muziekgenot tot mij nemen  HB
Speakers: Klipsch RP-280F/RP-160m/RB-10+ BK XXLS400FF
Versterking: Graaf GM50B | Onkyo TX-NR747
Digitaal: Mytek Digital Stereo-192 DSD DAC | JRiver
Analoog: SRM Tech Arrezzo | Ortofon 2M Black | Graham Slee Reflex M
Kabels: Chord | Audioquest | Belden

Marantz 81

Citaat van: Eip op augustus 22, 2011, 19:36:50
Citaat van: Marantz 81 op augustus 18, 2011, 23:34:10
even een nieuwe halen want tja die flesjes zijn ook zo klein  clown1 voor je het weet zijn ze leeg  :-P

Gelijk heb je, ik zal er ook een paar opdrinken vanavond. Onder het genot van een goed stukje muziek.

Moet eigenlijk wel beetje gaan minderen ,laatste paar maanden ( in de weekenden en feestjes vakantie ) wel erg veel gezopen  :schater:

Om het af te leren heb ik er nu een genomen  :-D

Fijne avond  byebye

Marantz 81

Hertog Jan  :yes: dat smaakt toch een stuk beter als heineken  byebye

Niber

Citaat van: Marantz 81 op augustus 23, 2011, 22:26:33
Hertog Jan  :yes: dat smaakt toch een stuk beter als heineken  byebye

Klopt, HJ is lekker pilsje. Heineken is zoete rotzooi, heeft niets met bier te maken.

Ik kijk heerlijk CSI Las Vegas met Ice Tea en chips.
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2

Marantz 81

Het was in de bonus ,je moet wat om de audio hobbie te kunnen betalen  :-P

Lekker Ice Tea  :yes: zeker op een terras in het zonnetje  hello

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81


Dennis E36

Pink Faun - Innuos - Audioquest - Kemp

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Niber

Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2