Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

in de kamer staat op in de voor mij nieuwe DVD speler Dianne Gal te spelen in in het kantoor zit ik met een fles anderhalve liter Cola want ik moest weer zweten natuurlijk om de kabeltjes fatsoenlijk te laten lopen ivm klank natuurlijk  :roll:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marantz 81


Cornelis1921

#197
 :-D Een cola of wat, gelukkig zonder die verduivelde Jack Daniels. Lekker hoor, maar doordrinken is er met hem niet bij...ja, op straffe van een stevige spijker in het hoofd de volgende dag. Nu weet ik ook wel dat matigheid de eerste wet van zelfbehoud is. Alleen als die stijl niet de jouwe is, dan heb je met lieden als Jack D. een probleem: op veilge afstand blijven is dan noodgedwongen het devies. Helaas zijn er ook individuen, die denken, dat Jack ook een beter (auto)mobilist van je maakt, als je maar genoeg zijn wijze raad hebt ingedronken. Zelden heb ik bij de gezworenen van Jack deugdelijke audio gezien: geen geld, Jack is een dure kostganger, en meestal hebben deze vrienden van Jack nog een aanverwante, kostbare, hobby in de vorm van het cremeren van tabak, Niet goed voor portemonnai, niet goed voor de audio. Doch als met het voor het kiezen zou hebben, dan zou iedereen voor succes kiezen èn dat is pas echt schaars.
Denk nu niet dat cola met cafeïne zo onschuldig is: deze aan de cocaïne verwante drug bezorgt je ook, na voldoende een consumptie daarvan, een stevige roes, die je 'on top of the world' brengt en kan mede daardoor ook nog eens verslavend zijn.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Marantz 81

een hele lekkere rode wijn  :yes: Haut Medoc 2008  :kwijl: 2 flessen meegenomen uit Frankrijk  byebye

lo

 :kwijl:

Helaas, ga een tijd geen alcohol meer drinken. Heb last van mijn maag en slokdarm. nopompom
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: Cornelis1921 op juli 23, 2011, 04:46:30
:-D Een cola of wat,

Hi Cor,

mmm, Wist je dat ze in de garage bedrijven bij de montage en reparatie afdeling cola op de roestige onderdelen gooien als de bout niet los te krijgen is.

Een Ballantines on the rocks me een leuk stuk muziek van Greg Joy "Celtic Secrets"

Groet Whisper   byebye

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: lo op juli 31, 2011, 22:13:56
:kwijl:

Helaas, ga een tijd geen alcohol meer drinken. Heb last van mijn maag en slokdarm. nopompom

Hi Lo,

Da's een stuk minder. sterkte ermee.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81

ow ja das knap vervelend ,maar wat sapjes drinken dan

Marantz 81


Marantz 81

Fles was leeg  :?  nu een Dommelsch  byebye

WimPeu

Moet ik nog zeggen wat ik drink..... :no:     

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Cornelis1921

 :-D Nee Wim, dat hoef jij niet te zeggen - jouw drinkgewoontes zijn bij een ieder bekent...
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

WimPeu

 :-D

Voorspelbaar en toch verfrissend.... 8-) byebye
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marantz 81

eigenlijk moet er nog zo,n een sticker op die koelkast  hello

Niber

Een lekkere Jupiler/Juupje.
Dochter bij vrouwlief op de arm geniet van een flesje Friso babymelk.  :-D
Linn Akurate DSM/3 + Akurate 2200 - Marantz CD5003 - Linn Sondek LP12 - Harbeth M30.2