Terwijl ik luister drink ik ????

Gestart door Whisper.nl, augustus 23, 2010, 15:58:47

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Marantz 81

toch nog maar een Hertog jan genomen  :kwijl:

Marantz 81

denet een Corona uit Spanje op , nu een Pacifica Clara uit Mexico

en is het Bierpakket op  byebye

cheese

Ik zit aan een heerlijk rode wijn en luister naar Frans halsema........heerlijke combi zeg ik.....


Groeten Kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Marantz 81

nou das zeker  :yes:  ik heb pas ook 2 flessen rode wijn gekocht maar eens eentje open maken morgen

Marantz 81


cheese

Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

renes59

Citaat van: cheese op juni 09, 2011, 23:05:17
Ik zit aan een heerlijk rode wijn en luister naar Frans halsema........heerlijke combi zeg ik.....
Groeten Kees
Rode wijn, doet mij gelijk hier aan denken, tekst is somber en komt niet met mijn werkelijkheid overeen. Wel de best nederlandstalige artiest die we hebben gehad.

http://youtu.be/pMFrxJh8zl0
Wijn vind ik niet lekker, dus hier nu een Duveltje uit Belgie.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

cheese

#143
Niet helemaal mijn ding.     Althans de muziek de rode wijn wel
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

bramdg

Citaat van: renes59 op juni 10, 2011, 20:15:13
dus hier nu een Duveltje uit Belgie.


:kwijl: mijn favo biertje ... past overal bij  :yes:
In de loop der jaren veel streek-abdij-...bieren geproefd als fiere belg  :-P maar Duvel is het enigste bier wat ik altijd in huis heb en dat meer dan regelmatig bijgevuld word  redface  redface

Een echte lekkere smaak waar je niet genoeg van krijgt maarja na een tijdje ben je dan wel echt  helemaal be  :evil: elt  clown1  clown1
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

renes59

Weet nog vaag mijn eerste kennismaking met Duvel. We waren op vakantie aan de Belgische kust. In Oostende vroegen we in een kroeg om lekker bier, we kregen Duvel. Na 11 flesjes ben ik van de barkruk gevallen, maar het smaakte goed. Nog steeds.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

bramdg

Citaat van: renes59 op juni 10, 2011, 21:02:09
Weet nog vaag mijn eerste kennismaking met Duvel. We waren op vakantie aan de Belgische kust. In Oostende vroegen we in een kroeg om lekker bier, we kregen Duvel. Na 11 flesjes ben ik van de barkruk gevallen, maar het smaakte goed. Nog steeds.

iets  :-o  :-o te veel van het goede  :-D

doe het vanavond maar iets rustiger aan  :-D  .... santé !
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Mexicaanse Hond

Een Alfa Edel Pils. Lekker biologisch pilsje van 12,50 euro nu voor 8,00 euro bij de Jumbo.
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

ook een heel lekker biertje zo,n  Alfa  :yes:

gisteren avond een verjaardag we zijn begonnen met een Amstel Tapje met 3 man ,toen die leeg was overgestapt op het echt bier  :-D  Hertog Jan  HB   was een gezzelige avond die vriend heeft ook een platenspeler ,we hebben diverse platen beluisterd onder andere  Santana ( 1970 ) Phil collins ( 1978 ) Pink Floyd , U2  :yes: 


Nu zit ik ook aan een hertog jan  byebye

lo

En waar luister je naar  :-D
Geniet ervan.
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.