Stekker omgedraaid, krijg nou tandjes...

Gestart door Zweef, januari 07, 2012, 15:16:25

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Whisper.nl

Citaat van: Marantz 81 op januari 08, 2012, 21:41:41
In princiepe technisch gezien zou het niks uitmaken hoe je de stekker in het stopcontact doet omdat de apparaten ook de vervuiling over de Nul eruit filteren ,maar waarom het dan toch hoorbaar is  :roll:

Jij geloofd dus dat het hoorbaar is ! pompom

Ladies and gentleman we have an believer.  hello

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: marvin op januari 08, 2012, 21:31:38
Dacht laat ik makkelijk doen en de stekker van het stekkerblok om draaien, staat alles hier te knipperen alsof ik door de Russen ben gehackt....  :-o

L.o.l. nee Marvin zo werkt dat niet. clown1

Eerst het stekkerblok op de juiste fase zetten.
Alle stekkers uit het stekkerblok halen en stuk voor stuk in de juiste fase er weer inzetten.

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marantz 81


Marantz 81

Een andere of afgescherme voedings kabel hoor ik geen verschil  :no:

Interlink en speaker kabel wel  :yes:

cz79

@ Marantz81; dat is toch genoeg? Faseverschil is ook niet in iedere set merkbaar of hoorbaar, smaar bij sommige wel en dan heb je baat bij het 'in fase' zetten van de apparatuur

Marantz 81


TurboMarco

Ik denk dat het bij de betere apparatuur niet hoorbaar is  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

cz79


Zweef

Citaat van: Whisper.nl op januari 08, 2012, 21:37:17
Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 21:34:04
Citaat van: Whisper.nl op januari 08, 2012, 18:58:56
Citaat van: Zweef op januari 08, 2012, 17:41:15
Wil de moddereter dit topic svp de kroeg in donderen, want ik neem mezelf al nooit zo serieus, maar de rest nu ook niet meer!

Ober, mag ik een linksdraaiende pils van u...

Even een spraak verwarring ophelderen ??

Neemt de rest jou niet serieus of neem jij nu de rest niet serieus. ??

Groet Whisper

Goeie vraag, waar ik maar voor een deel het antwoord op weet.  :angel:

Helder.

Groet Whisper  byebye

Mooi, als 't maar niet teserieus wordt! byebye
Nu: Marantz PM-7200B, CD-72MKII, CD-72mkII SE, SA-7001, ST-50L
Ooit: CD-42 MkII, PM-80MkII, SC/SM-80 en nog wat ander spul

TurboMarco

Citaat van: cz79 op januari 08, 2012, 22:03:07
:schater: :schater: :schater:
Ja toch ....als een apparaat minder klinkt omdat de stekker niet goed in het wandcontact zit is het toch een technisch prulwerk  :-o
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

TurboMarco

Trouwens als een kabel ingespeelt is weten electroontjes de weg heus wel ,natuurlijk is het wel van belang dat de electroontjes minstens 100 uur door de kronkelige paden met valkuilen hebben gewandeld en dan weten ze heus wel of ze linksaf of rechtsaf moeten gaan .

Die electronen zijn slimmer dan je denkt  clown1
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marantz 81

Daarom wordt denk ik ook altijd over believers gesproken omdat het technisch gezien niets zou moeten uitmaken

Me bek viel bijna open toen ik hier een VDH the waterfall interlink tussen men SA11 en PM15 hing , in princiepe hoeft dat ook alleen maar een kabel te zijn die kleine stroompjes doorgeeft

Denk dat ik gouden oortjes heb  :-P clown1

JohnWx

Bij mij heffen de fouten elkaar op  :-P dus altijd goed ivm met stekkerblok met randaarde op stekkerblok zonder randaarde en dan weer door de muur in kast naar contact met randaarde
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.