Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 11:19:00
Nee hoor, ik spreek je gewoon in het openbaar aan over wat je over iemand zegt op een openbaar forum. Gewoon met open vizier.
Het is jouw mening in het openbaar en mijn mening en we zijn het in het openbaar oneens.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Blijft het feit dat je op de man speelt als je in een discussie over het werkingsmechanisme van een tweak je opponent in de discussie een gewiekst zakenman noemt. Niet Fritz is het onderwerp van de discussie, maar zijn tweak.

joep

Zit ik hier nu met blauwe plekken op mijn arm. Ben het eens met Mexicaanse Hond. Heb me zitten knijpen of in nu wel of niet wakker was. Maar het begint nu pas echt pijn te doen. Jongens laten we weer on-topic gaan voordat ik straks helemaal onder de blauwe plekken zit. Trouwens "geld verdienen" is geen vies woord hoor!

renes59

MH,
Dat was in een antwoord op reactie#81. Ik vind dat wel een net antwoord, zo verloopt een discussie. Dat jij een andere mening hebt over discussie is jouw goed recht. Dat jij gewiekst negatief vindt is jouw mening, het is de mijne niet.
Zoals ik al zei, het zal niet voor het laatst zijn dat we het niet eens zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: joep op november 02, 2010, 11:37:17
Zit ik hier nu met blauwe plekken op mijn arm. Ben het eens met Mexicaanse Hond. Heb me zitten knijpen of in nu wel of niet wakker was. Maar het begint nu pas echt pijn te doen. Jongens laten we weer on-topic gaan voordat ik straks helemaal onder de blauwe plekken zit. Trouwens "geld verdienen" is geen vies woord hoor!
Er is inderdaad niets mis met geld verdienen aan tweaks. CD-labels plakken is een tweak waar Fritz trouwens helemaal geen geld aan verdient, dus in die zin is zijn zakelijk instinct niet relevant in deze discussie.
Ik verkoop je trouwens heel goed spul tegen blauwe plekken, Joep.  :wink:

JohnWx

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 11:43:04
Er is inderdaad niets mis met geld verdienen aan tweaks. CD-labels plakken is een tweak waar Fritz trouwens helemaal geen geld aan verdient, dus in die zin is zijn zakelijk instinct niet relevant in deze discussie.
Ik verkoop je trouwens heel goed spul tegen blauwe plekken, Joep.  :wink:

ja ik heb ze ook witte ronde stickers :schater:
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

renes59

#111
Citaat van: joep op november 02, 2010, 11:37:17
Zit ik hier nu met blauwe plekken op mijn arm. Ben het eens met Mexicaanse Hond. Heb me zitten knijpen of in nu wel of niet wakker was. Maar het begint nu pas echt pijn te doen. Jongens laten we weer on-topic gaan voordat ik straks helemaal onder de blauwe plekken zit. Trouwens "geld verdienen" is geen vies woord hoor!
Nou, waar erger je het dan het meest aan?, het kan ook zijn dat je niet wakker kunt blijven en de discussie niet interessant vindt.
Waar staat dat geld verdienen een vies woord is?
We zijn al weer on-topic geweest maar het verloop van een discussie is moeilijk te sturen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 11:37:37
MH,
Dat was in een antwoord op reactie#81. Ik vind dat wel een net antwoord, zo verloopt een discussie. Dat jij een andere mening hebt over discussie is jouw goed recht. Dat jij gewiekst negatief vindt is jouw mening, het is de mijne niet.
Zoals ik al zei, het zal niet voor het laatst zijn dat we het niet eens zijn.

Je hoeft mij niets te vertellen over de betekenis van gewiekst. Dat heeft een overduidelijke negatieve connotatie, zeker in de context waarin het hier gebruikt werd. Maar het simpele feit dat je het over die boeg gooit toont al aan dat je de discussie niet zuiver voert.

ll0ll

#113
Citaat van: renes59 op november 02, 2010, 06:46:01
Mooi verhaal, maar waar haal jij de wetenschap vandaan om dit te kunnen beweren? Heb jij de competentie, de opleiding om dit te kunnen beweren. Jij denkt dat dit de verklaring is, meer niet. Als ik dit zo lees heb ik het gevoel dat jij de ontwikkelaars van de cd in twijfel neemt, ze hadden het beter kunnen doen. Alleen luisteren en denken te kunnen waarnemen en het hebben van een bovengemiddelde set is niet genoeg.
En dat getrainde luisteren. Ik heb wel meegemaakt dat een getrainde luisteraar niet hoorde dat links en rechts niet goed aangesloten waren. Wel praten over zwart tussen de instrumenten, diepte, hoogte, ruimte, maar niet horen dat links en rechts verwisseld waren.

Ik ben het hier wel mee eens hoor. Een laser die door de cd heen gaat waardoor signaal verloren gaat en dus kwaliteit verloren gaat? Volgens mij werkt het principe van de cdspeler niet op deze manier, tenminste, als ik uit moet gaan van de info die de jaren door voor mn site heb verzameld...
Ik vind het dan ook niet meer dan juist dat een bewering die daarover gedaan in twijfel wordt getrokken, moet kunnen lijkt mij.

Net als rene hou  ik ook niet van tweaks zoals hij ze opnoemt, neem een cd7 of een d1 en noem me raar, maar ik hou van de apparaten zoals de bouwer ze gebouwd heeft. ;)
http://www.dutchaudioclassics.nl:
Marantz project D1 | Philips LHH1000 | Sure SRH1540 | Philips L300 | Schiit spullen

renes59

#114
MH,
Dat is jouw mening en je zult vast medestanders daar in hebben, maar het is niet mijn mening. Ik ben liever een gewiekst zakenman dan een zakenman waar van gezegd wordt dat het een l0lletje rozewater is. Twee ( ex)zakenmannen op sollicitatiegesprek, wie nemen ze aan?
connotatie = ?, ik heb een vermoeden, mijn parate kennis van de nederlandse taal gaat niet zover.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

#115
connotatie=bijklank Maakt verder niet uit. Het simpele feit dat je het over de boeg gooit van geld verdienen toont aan dat je de discussie niet zuiver voert door te speculeren over de motieven van Fritz.
Ik zou hier wel eens een uitspraak over willen van het moderatorenteam.

renes59

Citaat van: Mexicaanse Hond op november 02, 2010, 11:59:21
connotatie=bijklank Maakt verder niet uit. Het simpele feit dat je het over de boeg gooit van geld verdienen toont aan dat je de discussie niet zuiver voert door te speculeren over de motieven van Fritz.
Ik zou hier wel eens een uitspraak over willen van het moderatorenteam.
Ik gooi het helemaal niet over de boeg van geld verdienen, met geld verdienen lijkt mij niets mis. Zeg ik ook helemaal niet. Ik schrijf daar hoe ik Fritz zie.
Dat jij je aan mij ergert oké, daar kan ik niets aan doen. Zal ik ook niets aan doen trouwens, zo gauw ik wat schrijf komt de MH om de hoek kijken.
Je wilt een uitspraak van het moderatorenteam, wat wil je daarmee bereiken?  Voel je je hier niet meer thuis als de eventuele uitspraak tegenvalt? Of wil je gewoon je gelijk en voel je je dan moraal winnaar?
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

Nu speel je weer op de man, maar dan op mij.
Ik wil gewoon weten of de moderatoren het met me eens zijn dat het te ver gaat wat je doet.

renes59

#118
Dan laat je anderen voor jou op de man spelen. Wel slim bedacht, politiek niets voor jou?
@ Ik speel op de man, ik schrijf gewoon neer wat jij graag wilt. Of je moet zeggen dat ik het niet goed zie.
Wordt het niet tijd voor een apart topic voor dit soort discussies, de starter vindt dit helemaal niks denk ik.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Mexicaanse Hond

#119
Ik ga uiteindelijk niet over het handhaven van de regels. Ik kan het aan de orde stellen, maar het is verder ter beoordeling van de moderatoren.
Ik heb het bericht gemeld aan de moderatoren en ik ga verder niet met je in een metadiscussie.