Cd Label tweak

Gestart door Whisper.nl, oktober 31, 2010, 12:11:32

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

renes59

#45
Citaat van: lo op november 01, 2010, 17:06:35
Dom van me, ik zie nou pas dat ze bij je binnen staan pompom
Ook jij koopt getweakte CD's :-P
Heb je ze toevallig eerst met en daarna zonder strips geprobeert?

groet,

lo
Kun je lenen in Rotterdam, hebben ze meer dan 300.000 titels. Het is de centrale bibliotheek.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

lo

Citaat van: renes59 op november 01, 2010, 17:15:15
en de grote meerderheid niet.

Hoe kom je daar zo bij?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

daffy

#47
Deze Mat variant is ook grappig, is minder zwaar en dik dan "de Mat" van Louis Raatjes.
en je hoeft niet iedere cd te beplakken met 2 labels.

http://www.highend-electronics.com/35.html

En ik zeg groene stift  :roll:

http://img293.imageshack.us/img293/1224/scannen1lw4.jpg

daffy :wink:
Denon pma 2500ne & dcd 2500ne, monitor audio gold 200, Qed Genesis silver spiral bi-wire, Qed audio 40 reference rca, ps audio quintet.

WimPeu

Citaat van: daffy op november 01, 2010, 17:24:48
Deze Mat variant is ook grappig, is minder zwaar en dik dan "de Mat" van Louis Raatjes.
en je hoeft niet iedere cd te beplakken met 2 labels.

http://www.highend-electronics.com/35.html

En ik zeg groene stift  :roll:

daffy :wink:

Lijkt me idd een betere optie. Dat Fritz na beplakking geen uitval heeft is mooi. Dat het bij mij helemaal fout ging kan natuurlijk ook aan het merk CD-R of de brander hebben gelegen. Maar een gewaarschuwd mens..enz.


Thepioneer hoorde bij Fritz ook verschillen en die is doorgaans ook gezond sceptisch.
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

TurboMarco

Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat de producenten van cd spelers en cd schijfjes rotzooi op de markt brengen , persoonlijk maak ik er mij ook geen zorgen over,ik luister immers tot volle tevredenheid al vanaf den beginne naar de cd ,maar ik sta er zeer zeker voor open om dit een keer te proberen ,de vraag is dan ook wie wil dit voor mij demonstreren ?
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

renes59

#50
Citaat van: lo op november 01, 2010, 17:20:55
Hoe kom je daar zo bij?

groet,

lo
Dat neem ik voor mezelf aan, maar misschien zit ik er wel helemaal naast hoor. Al kan ik me dat haast niet voorstellen.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: jwx op november 01, 2010, 13:44:46
Rene kan je niet geloven want hij heeft het niet ervaren of nog niet gedaan
En jouw waarheid is natuurlijk niet iemand anders zijn waarheid
Ik wil daarmee zeggen hou het naar je zelf gericht en probeer mensen alleen te overtuigen als ze erbij zijn of zelf zoiets gaan proberen

Hij is leuk JWX. Er zaten 7 mensen bij. 6 heren en 1 dame.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Let's rock and Roll.

Voor diegene die het niet gezien en gehoort hebben:

Het is een leuke tweak en wij, 6 mannen (of waren het er nu 7 ?) en 1 vrouw, horen verschil tussen een
cd zonder en cd met.

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: renes59 op november 01, 2010, 17:15:15
Ik wil jullie niet overtuigen, misschien lijkt dat zo. Enig geloofwaardig bewijs zou mooi zijn.
Ik zou het wel wat vinden dat er nu eens tweaks komen die iedereen kan horen en niet alleen voor een select klein gezelschap lijken te zijn. Niet dat ik er sneu onder ben hoor, maar nu horen een paar mensen het met grote stelligheid en de grote meerderheid niet. Het lijkt ook zo te zijn dat  iedere keer dezelfde mensen het blijkbaar horen, of zijn dat de mensen met de gouden oortjes?

Ik heb cd van Fridrik Karlsson op mp3 staan. Deze songs op een cd gezet.
Die heb ik numet label en vanmorgen een gemaakt zonder label.
Een op een geluisterd op mijn eigen set. 1 zonder 1 met .
Nog een keer luisteren dan 1 zonder een met. Iedere keer dezelfde zong (no2)
Het resultaat kun je al raden.

Groet Whipser

Ps kom gerust een keer langs op een maandag als je wilt luisteren.  :-D
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Whisper.nl

Citaat van: Marco op november 01, 2010, 17:30:45
Om eerlijk te zijn geloof ik niet dat de producenten van cd spelers en cd schijfjes rotzooi op de markt brengen , persoonlijk maak ik er mij ook geen zorgen over,ik luister immers tot volle tevredenheid al vanaf den beginne naar de cd ,maar ik sta er zeer zeker voor open om dit een keer te proberen ,de vraag is dan ook wie wil dit voor mij demonstreren ?

Kom maar met Lo mee als ie komt.
Is wel op een maandag. Schikt dat ??

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

lo

Ik heb effe met mijn ega overlegt. as maandag 8 nov zou ik al wel kunnen. ik pm je nog even.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op november 01, 2010, 18:07:50
Ik heb effe met mijn ega overlegt. as maandag 8 nov zou ik al wel kunnen. ik pm je nog even.

groet,

lo

oke

Groet Whisper
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

cz79

Citaat van: renes59 op november 01, 2010, 17:15:15
Ik wil jullie niet overtuigen, misschien lijkt dat zo. Enig geloofwaardig bewijs zou mooi zijn.
Ik zou het wel wat vinden dat er nu eens tweaks komen die iedereen kan horen en niet alleen voor een select klein gezelschap lijken te zijn. Niet dat ik er sneu onder ben hoor, maar nu horen een paar mensen het met grote stelligheid en de grote meerderheid niet. Het lijkt ook zo te zijn dat  iedere keer dezelfde mensen het blijkbaar horen, of zijn dat de mensen met de gouden oortjes?

Nee niet alleen mensen met gouden oren horen dit ik zelf en een vriend van mij (liefhebber, zeker geen kenner) waren aanwezig bij Fritz afgelopen weekend en hoorden allebei duidelijk verschil, dus het zijn lang niet altijd alleen dezelfden die dat horen maar goed wij hebben het gehoord...jammer dat je er niet bij was dan had je het wellicht ook kunnen horen...

JohnWx

Citaat van: lo op november 01, 2010, 17:06:35
Dom van me, ik zie nou pas dat ze bij je binnen staan pompom
Ook jij koopt getweakte CD's :-P
Heb je ze toevallig eerst met en daarna zonder strips geprobeert?

groet,

lo

Deze draaien sneller ze zaten eerst op die schaatspakken

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

lo

Citaat van: jwx op november 01, 2010, 18:54:32
Deze draaien sneller ze zaten eerst op die schaatspakken



Meesterlijke vondst. Waar kun je ze halen :angel: :wink:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.