Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 14 gasten bekijken dit topic.

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

vielzweck

Goed geluid voor iedereen!
chloorvrij, zonder perforatie,
op het juiste moment de juiste witruimte

mahansz

net Vivaldi - four seasons en nu Faithless op orkaankracht! Meer divers kan niet  :lol: :lol:
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Citaat van: mahansz op april 07, 2010, 17:40:21
net Vivaldi - four seasons en nu Faithless op orkaankracht! Meer divers kan niet  :lol: :lol:

en nu weer Linkin Park & Jay-Z...  byebye
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

mahansz

Citaat van: mahansz op april 07, 2010, 18:42:12
en nu weer Linkin Park & Jay-Z...  byebye

en effe een quote, ik heb er zin an!
"if you're havin' problems, I feel bad for you son; I got 99 problems, but a b*tch ain't one". 
tja, rappen kan de beste man wel HB
Eigenaar Het Nieuwe audio - beeld & geluid integratie oplossingen

Mexicaanse Hond


renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Vandaag al veel muziek voorbij horen komen, heb dan ook bijna 5,5 uur in de auto gezeten.
Voorbij gekomen:
- Dreamtheater - systematic chaos
- Anathema - titel kan ik ff niet op komen...
- nog iets, weet niet meer wat...
- veel tuner
- bellen met de gsm

Nu een jazz cd die ik gedownload heb, maar geen gegevens van heb... Kan ik dus ook de cd niet kopen...  frusty
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

MadVillain

Zeker wel! ff een iphone gebruiker om hulp vragen en hem shazam laten gebruiken ;)

Met je iphone neem je een stukje muziek met de interne mic op en dat laat je door shazam analyseren en geeft aan welk nummer het is....

Ik weet niet of het ook voor andere platforms te krijgen is.

lo

Citaat van: Maurice op april 07, 2010, 22:06:59
Vandaag al veel muziek voorbij horen komen, heb dan ook bijna 5,5 uur in de auto gezeten.
Voorbij gekomen:
- Dreamtheater - systematic chaos
- Anathema - titel kan ik ff niet op komen...
- nog iets, weet niet meer wat...
- veel tuner
- bellen met de gsm

Nu een jazz cd die ik gedownload heb, maar geen gegevens van heb... Kan ik dus ook de cd niet kopen...  frusty

Gezellig hè, auto rijden. Goed dat er muziek is pompom pompom om de zaak te verlichten :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Maurice

Citaat van: lo op april 07, 2010, 22:20:08
Gezellig hè, auto rijden. Goed dat er muziek is pompom pompom om de zaak te verlichten :yes:

groet,

lo
Helaas wel een slecht geluid in deze auto (citroen c5), maar de volgende wordt als het goed is wel beter. Dan zit er ook een 30gb hd in, dus hoef ik al die cd's niet meer in de auto te leggen, mijn hoesjes sneuvelen altijd in de auto.
Ik rij ca 60k/jaar, dus een beetje muziek is wel belangrijk.
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

lo

Deze heb je toch nog niet zolang?
Kun je de audio kwaliteit niet verbeteren met een paar mooie speakers :-P
Behoorlijk stukkie sturen per jaar.  notworthy notworthy

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Citaat van: renes59 op april 07, 2010, 22:49:26
Jeugdsentiment in de cd speler.


Had toch wel wat die blondie vroeger :-D
Hele volksstammen zaten aan de buis gekluisterd als ze weer bij Ad Visser te zien was.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

renes59

Citaat van: lo op april 07, 2010, 23:09:08
Had toch wel wat die blondie vroeger :-D
Hele volksstammen zaten aan de buis gekluisterd als ze weer bij Ad Visser te zien was.

groet,

lo
Was toen wel een sensatie. 8-)
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.