Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 13 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

MAX - Geheugentrainer, want  je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Misschien ook maar eens inschrijven voor een bejaardenwoning.  :roll:

WimPeu

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 22, 2010, 09:25:51
MAX - Geheugentrainer, want  je kunt niet vroeg genoeg beginnen. Misschien ook maar eens inschrijven voor een bejaardenwoning.  :roll:

:schater:
Ze zien je aankomen met een aanhanger vol lawaai bende..... :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Citaat van: WimPeu op januari 22, 2010, 09:29:49
:schater:
Ze zien je aankomen met een aanhanger vol lawaai bende..... :-D

Ja, vooral de Eden 410 XT met Eden voor- en Crown eindversterker i.c.m. mijn Fender Jazz Mexico zullen me meteen geliefd maken in de hele buurt.  :-D

Mexicaanse Hond


WimPeu

Citaat van: Mexicaanse Hond op januari 22, 2010, 09:44:38
Wat is dat voor iets? Ziet er arty-farty uit.  :yes:


CiteerJurk!
Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven kennen we (bijna) allemaal van het prachtige, satirische sketchprogramma 'Draadstaal'. In het theater noemt het tweetal zich Jurk!. Hun eerste avondvullende voorstelling 'Avondjurk' is een reis langs het verrukkelijke leven en het hartverscheurende bestaan. Ondersteund door een band maken ze een wandeling langs de liefde, de lach, de lust en het lijden. Het duo leeft zich uit in hilarische sketches, vervreemdende dialogen, ontroerende poëzie en Nederlandstalige liedjes. Van Koningsbrugge en Van de Ven ontmoetten elkaar dertien jaar geleden tijdens de repetities van 'Jesus Christ Superstar'. Na vele omzwervingen klopte de VPRO vier jaar geleden bij hen aan en was ons land 'Draadstaal' rijker, dat aan zijn vierde seizoen begint.


Bron: http://www.de-oosterpoort.nl/programma/jurk-draadstaal-avondjurk
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Oh, Draadstaal is mijn favoriete programma. Ik hoop dat ze het niveau van Dolsma & van Wanten weten te halen.  :wink:

MadVillain

The Black Keys - The big come up  notworthy notworthy notworthy

Klinkt als Jimi Hendrix......geen betere vergelijking is er te maken! Ook dat niet echt strak spelen, en tijdens het gitaarspel een beetje zoekende klinken.



http://www.youtube.com/watch?v=FVnBU3tIci8


http://www.youtube.com/watch?v=yZJLi0f0ZIA


En hierna staat Funkadelic - Maggot Brain in de planning




TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

WimPeu

Ik vond die UP film eigenlijk niks voor de kinderen. Ik heb nu alleen nog maar de Eng. versie dus de kids hebben hem nog niet gezien. Vond vooral het eerste half uur nogal depri.

Voor volwassenen echter een hele mooie ani die ik graag ook op BR wil zien!
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Mexicaanse Hond

Hier knalt Circle Percussion (voor jwx nummer 9) door de kamer. De dertigste kan ik het mooi eens met de live sound vergelijken.

Marvin

ik vind het begin van Up ook niet echt vrolijk te noemen.
heel erg treurig, maar na het overlijden van zijn vrouw is het toch wel een erg vrolijke en film.
hoe gek dat ook klinkt.....  :-)

Marantz 81

idd mooie animatie film heb hem in 3D gezien in de bioscoop  :-)