Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Mexicaanse Hond

Pianomuziek van Erik Satie gespeeld door Reinbert de Leeuw. Het is de digitale opname uit 1992. Die heeft minder ruis dan de analoge opname uit 1977, maar klinkt wel wat doffer. Niet zo heel erg op zondagochtend, eigenlijk.

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

ValentinoA

Stereo: Marantz PM 7003 / Marantz CD 5003 / Rega DAC / Logitech Squeezebox Touch / Technics SL-D202
Surround: Panasonic TX-L47FT60 / Marantz SR 7007 / Marantz DV 4003 / Panasonic BD-80 / Sony PS3 / Nintendo Wii

MadVillain

Sam Cook(e) - complete discografie!


Pffffff, wat een muziek. Jammer dat zoiets vandaag de dag niet/nauwelijks meer gemaakt wordt :cry:

Marvin

ik zet net een bluray van de Rolling Stones op.
niet echt mijn muziek, ben benieuwd...  :-)


Marvin

oké, wel een stoere manier om 'Paint it black' in te leiden.
erg lekker, petje af!  :-D

MadVillain


Marvin

dat is lekkere muziek...!

heb nu een filmpje opgezet, De Storm....

mars

oi,


NU, draai ik ''No Hassle'' van ''Tosca''  <<<<<< je weet wel 1 van die gasten van  ''Kruder & Dorfmeister.

Strakkies Gaat ''peace orchestra'' notworthy van '' kruder&dorfmeister'' in cd spinnert.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

Marvin

en dat is ook leuke muziek, goede smaak vanavond...  :-D

moet zeggen dat die film wel goed begint, voor zover je een ramp van die omvang goed kan vinden natuurlijk...  :-)

MadVillain

Ik heb toch maar weer Sam Cook opstaan. Damn wat is dat toch goed :D

Dadelijk maar ook eens de Storm kijken. Was al erg benieuwd ernaar. Morgen toch vrij :D

mars

Citaat van: MadVillain op januari 18, 2010, 00:55:10
Ik heb toch maar weer Sam Cook opstaan. Damn wat is dat toch goed :D

Dadelijk maar ook eens de Storm kijken. Was al erg benieuwd ernaar. Morgen toch vrij :D


oi  stupid  Vrij?

ME TOO pompom
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun

MadVillain

Citaat van: mars op januari 18, 2010, 00:42:12
oi,


NU, draai ik ''No Hassle'' van ''Tosca''  <<<<<< je weet wel 1 van die gasten van  ''Kruder & Dorfmeister.

Strakkies Gaat ''peace orchestra'' notworthy van '' kruder&dorfmeister'' in cd spinnert.


Ooooow Kruder & Dorfmeister...altijd lekker! Direct youtube opgezet voor Tosca...En hij staat in mijn itunes verlanglijstje :D

Marvin

ik heb morgen nachtdienst, dat komt bijna op hetzelfde neer...  :-D

mars

Citaat van: MadVillain op januari 18, 2010, 00:58:40

Ooooow Kruder & Dorfmeister...altijd lekker! Direct youtube opgezet voor Tosca...En hij staat in mijn itunes verlanglijstje :D

oi

ja he , in de tijd dat de ''K&D sessions'' cd uitkwam was ik echt helemaal lyrisch van die gasten.
Maar toen kwam het moment dat ik het te veel had gedraaid en ik heb er echt 4 of 5 jaar niet meer naar geluisterd, totdat ik pas ''No Hassle'' in de cd winkel kocht.
Toen met mijn nieuwe ''tweedehands'' nam nat 5i ben ik alles weer gaan luisteren en met name ''peace orchestra'' is van zeldzame klasse.
Marantz PM17 pm82 pm8000,creek evo,classe cap101-cap151,naim nait 5i +verschillende nac en nap's
Sugden Mystro , octave , kanzy , blumenhofer ,
belachelijk veel bekabeling.
nu;
Valve Audio Predator
mc-sytems
Rega CDP
denon
Oyaida , furutech , pink faun