Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

bramdg

#930
De meest recentste cd van Yello .... Yello - Touch Yello via de Squeezebox in Flac ....

Een warm aanbevolen tip gevonden in Music Emotion blad >>> Review van Fritz  :-)

wat een opnames staan er op deze cd  :-o .....
men favoriet momenteel "Electric Frame" wat een mooie trompet klanken  :yes:

Promo trailer ....
http://www.youtube.com/watch?v=mNOwJdH6gBs&feature=player_embedded#
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

cheese

vandaag Milow............maybe next year en Ilse de Lange live in ahoy aangeschaft.......die Milow live is echt lekker.....


gr kees
Primare SPA21, Primare cd21,Totem Staff,canton plus xl
,canton av 700.2,synergistic research alpha luidspekerkabel, 47 labs analoge interlink, Supra le Road power cords, Subwoofer BK Gemini II,Sony 40ex700,metrum acoustic NOS quad DAC,sonos zp90 en bridge

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

MadVillain

Kitaro - Best of Silk Road  en daarna Kitaro - Impressions of the West Lake
En Yello staat ook in de planning :)

RonaldW

Heel lang niet geluisterd......Toto.. mooi om eens het upgraden van mijn speakers te beluisteren
Marantz PM 16
Marantz NA 7004
Lenco-Goldring GL75
Zelfbouw speakers based on Jamo Concert V met filter upgrade
Canare 4S8
Van den Hull C-bay 5
Superscope R310, Superscope R330, Jamo concert 2

jowa

Nu de Top Serious Request opstaan, lekker van alles aan muziek door elkaar tijdens het werken aan rapportages  HB

xander32


Mexicaanse Hond

Citaat van: xander32 op december 29, 2009, 12:57:39
Lekkere funky muziek: Tower of Power  HB.


Sander.

Die lui spelen al meer dan 30 jaar retestrak.  :yes:

MadVillain

Daar heb ik ook cd's van liggen, ze zijn wel van m'n vader. Maar nog nooit naar geluisterd

Mexicaanse Hond

Citaat van: MadVillain op december 29, 2009, 13:40:17
Daar heb ik ook cd's van liggen, ze zijn wel van m'n vader. Maar nog nooit naar geluisterd
Meestal is het stramien 1 uptempo nummer, 1 ballad. De ballads zijn over het algemeen mierzoet, de uptempo nummers lekker funky. Zeker de moeite van het beluisteren waard.  :yes:

lo

Luister nu naar de 3e CD van 3 CD box "het beste van 2 meter sessies 1987-2009" gekocht en gesigneerd door Jan Douwe op de voorbije VAD. Lekker van alles wat recht voor zijn raap zonder ernstige bewerking :-D

Groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

xander32

Citaat van: lo op december 29, 2009, 16:01:55
Luister nu naar de 3e CD van 3 CD box "het beste van 2 meter sessies 1987-2009" gekocht en gesigneerd door Jan Douwe op de voorbije VAD. Lekker van alles wat recht voor zijn raap zonder ernstige bewerking :-D

Groet,

lo
Ja - heerlijke muziek he  :yes: - ik ben een groot liefhebber van de 2 meter sessies!
Wist je trouwens dat deze tegenwoordigs ook op de tv komen: zaterdagavond, op zender "Het Gesprek" (daar waar normaliter van die oersaaie tweegesprekken plaatsvinden). Al een paar keer gekeken: echt top.


Sander.

lo

Nee dat wist ik niet. Bedankt voor de tip, zal het eens in de gaten houden :yes:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Je moet geloven wat Sander zegt, hoor. Er zitten ook best interessante gesprekken bij.  :-P