Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 10 gasten bekijken dit topic.

Marvin


WimPeu

Vandaag gekocht en ben er nu even voor gaan zitten.

Dream Theater - Black Clouds and Silver Linings (3 Disc set)

Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Marvin


Marvin


jrm

Lekker easy naar arrow jazz fm via internet......

Marvin


Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

bramdg

Rhythms del Mundo Classics - 2009 op de squeezebox....


een beetje zomergevoel in de ochtend  :-D
PrimaLuna ProLogue Two
Marantz CD17mkII+ST
Squeezebox Touch
Metrum NOS QUAD DAC
Clearaudio Emotion + Ortofon 2M Black
Pro-Ject Tube Box II

Klipsch RP-280F
Ah! KB10 Bi-Wired
JvG Z/G
Veloce Black Cat

PS Audio Quintet
VDH Mainstream
Siemens Cyl Fuse Cart

Stadium III

Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 11, 2009, 16:13:02
Vandaag gekocht en ben er nu even voor gaan zitten.

Dream Theater - Black Clouds and Silver Linings (3 Disc set)


Lees het nu net Wim is het wat deze cd, bedoel liggen de hunnebedden daar in Drente nog op hun plek ?  :-D :schater:   clown1
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Citaat van: Paul op juli 19, 2009, 16:44:25
Lees het nu net Wim is het wat deze cd, bedoel liggen de hunnebedden daar in Drente nog op hun plek ?  :-D :schater:   clown1


Ik weet niet wat jouw smaak is kwa muziek maar ik al DT liefhebber geniet weer met volle teugen.

Een 3 CD set met 1- een nieuwe cd, 2- een cd met covers van Rainbow, Queen, The Dixie Dregs, Zebra, King Crimson en Iron Maiden en cd 3- met de hele cd nogmaals maar dan instrumentaal.
Kijk dat zijn nou cd's waar ik voor naar de winkel ga ipv hem te pindakazen. :-D

Het is natuurlijk Dream Theater dan weet je wat je mag verwachten. Produktioneel is het iig weer de 'Dik Voormekaar Show'  :-D
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

WimPeu

Citaat van: Paul op juli 19, 2009, 16:15:44


Ik ik ook...heb ik ooooook!!! :-D
Ga ik gelijk als ik de kinderen naar boven heb gebonjourd even weer draaien.  HB
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

Paul

Citaat van: WimPeu op juli 19, 2009, 17:09:21
Ik weet niet wat jouw smaak is kwa muziek maar ik al DT liefhebber geniet weer met volle teugen.

Een 3 CD set met 1- een nieuwe cd, 2- een cd met covers van Rainbow, Queen, The Dixie Dregs, Zebra, King Crimson en Iron Maiden en cd 3- met de hele cd nogmaals maar dan instrumentaal.
Kijk dat zijn nou cd's waar ik voor naar de winkel ga ipv hem te pindakazen. :-D

Het is natuurlijk Dream Theater dan weet je wat je mag verwachten. Produktioneel is het iig weer de 'Dik Voormekaar Show'  :-D
Covers is meestal een gebrek aan inspiratie maar Marco heeft mij destijds met DT kennis leren maken.
Moet wel zeggen dat hun soort van muziek maken bij mij afhankelijk is hoe mijn stemming is.
Iron Maiden kan ook een prak herrie maken,wellicht dat deze cd t.z.t. toch aangekocht gaat worden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

WimPeu

Citaat van: Paul op juli 19, 2009, 17:19:07
Covers is meestal een gebrek aan inspiratie...

Ik zie het bij DT meer als iets extra's aan de fan's willen geven. Het is bij hun ook meer een eerbetoon en het duidelijk willen maken waar ze hun invloeden vandaan gehaald hebben. Zo hebben ze ook speciale fan cd's uitgebracht van complete albums die hun erg beinvloed hebben.
Pink Floyd - Dark Side Of The Moon (Ook op DVD)
Metallica - Master Of Puppets
& Iron Maiden's Number Of The Beast
Allemaal noot voor noot nagespeeld met wel duidelijk het DT kleurtje er aan natuurlijk


        notworthy     notworthy     notworthy     notworthy     notworthy     notworthy
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES