Ik luister of kijk nu naar (oud en vertrouwd onderwerp)

Gestart door PM95, oktober 24, 2005, 02:23:28

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

MadVillain

Zelf heb ik net Nicola Conte herontdekt!

Vooral Other Directions is erg lekker. Wat is Itunes toch gevaarlijk, binnen 15 minuten 2 albums gekocht  :roll:

Gelukkig zijn het albums in 256kb/s aac als het lager was dan was dat m;n laatste Itunes aankoop. Want 128 klinkt echt slecht. En sommige albums zijn in zo'n lage kwaliteit

Laatst ook de Soundtrack van The Thin Red Line (Hans Zimmer) gekocht. Alles in 128 kb/s  puke

Bernard Hi-5

#436
...

Snow


Lapti

Citaat van: Bernard Hi-5 op november 05, 2008, 16:44:59
En ja, Hans Zimmer; altijd goed. Met de OST van Gladiator kun je ook prima je hifi-set uittesten door de grote dynamiek van de filmscore.

Alleen jammer van hansje dat hij zichzelf in elke film vreselijk herhaald met zelfde thema's etc. Maar wel lekker bombastisch idd :)
amp: Marantz pm84mkII
receiver: Marantz sr5003
cd\sacd\: vM Philips 963SA
fronts: Vifa vivace '94
rears: Magnat vector 55
center: Vifa carat center
sub: Titus-sub (spkrlnd, spkr&co sub 5)
interlinks: Taralabs en Ixos

MadVillain

Citaat van: Bernard Hi-5 op november 05, 2008, 16:44:59
Ik vind 320 kb/s toch minimaal. Naar mijn smaak blijft flac toch het beste compressieformaat om met zo min mogelijk kwaliteitsverlies muziek over internet te distribueren. Zelf zoek ik wel eens via http://www.rapidoogle.com naar albums. Gratis, dus voor niks ophalen. (ssst... :-D) En dan zijn er natuurlijk nog de binaries, die een onuitputtelijke bron van genot vormen voor de audiovisuele mens. En ja, Hans Zimmer; altijd goed. Met de OST van Gladiator kun je ook prima je hifi-set uittesten door de grote dynamiek van de filmscore.

Door de ost van The Gladiator ben ik juist verder gaan zoeken naar soortgelijke muziek.


de ost van The Fountain (Clint Mansell) is ook echt te gek!

info SPOILERS: http://nl.wikipedia.org/wiki/The_Fountain



HiFi gek

Ik luister vanavond naar

Jean Michel Jarre - Equinoxe    (cd)


Groeten  EDWIN  B

Snow

#441







Ruige muziek :-)

Bernard Hi-5

#442
...

Maurice

Nu Systematic Chaos van Dreamtheater. Even opladen, zometeen squashen!
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

Totofan

Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Totofan

Ja zeker al 30 jaar en in januari komt er een nieuwe cd aan  HB HB HB
Denon PMA800NE
Denon DCD800NE
Denon DNP800NE
Dali Oberon 7
Samsung uhd-tv55
Sony blu-ray UBP-X800
Ziggo media box Next

TurboMarco

ow dat wist ik niet  :oops:

ik ga meteen even op het net surfen  :-)
(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)