Lichte ruis op SR6004

Gestart door devned, april 30, 2011, 08:56:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sattie

Zo das snel 1 dag bij audio service, dus de tijd van de winkel naar de TD duurde ook nog even, wel jammer dat ze bij de winkel zeggen dat het normaal is.
Maar ja fijn dat alles is opgelost en dat je weer kunt genieten van de versterker.

becat

Citaat van: sattie op juli 02, 2011, 16:18:05
Zo das snel 1 dag bij audio service, dus de tijd van de winkel naar de TD duurde ook nog even, wel jammer dat ze bij de winkel zeggen dat het normaal is.
Maar ja fijn dat alles is opgelost en dat je weer kunt genieten van de versterker.


AudioService is een goede club, die jongens weten volgens mij wel wat ze doen. En inderdaad weer lekker aan het genieten van de Marantz, hij klinkt weer lekker. Nu nog afregelen. Vorige keer met de audissey meet microfoon gedaan en daarna nog iets metde hand nageregeld. Dit keer eerst maar eens met de meetmicrofoon doen en een poosje luisteren.

Dinky01

Mooi dat ze het ruis probleem inmiddels zo snel oplossen en dat je de SR6004 snel terug had!

Heb nu bijna een jaar geleden met mijn SR6004 het "ruis probleem" gehad en toen was deze storing nog niet bekend.
Ik ben 'm toen "iets" langer kwijt geweest...:

http://marantzforum.nl/forum/index.php/topic,5688.msg77269.html#msg77269


Maar, na de reparatie tot nu toe geen problemen meer gehad!

Dus mooi te lezen dat ze na de reparatie niet meer terug komen :)

DrDoo

Horen jullie deze ruis door bijvoorbeeld muziek heen?
Of is de ruis aanwezig wanneer er geen enkele input is?
Dus alleen versterker aan zonder dat er wat afgespeeld wordt?

Groeten,
Michiel

devned

Het was inderdaad te horen zonder input. Na de reparatie heb ik er geen last meer van gehad.
Succes!

koengi

#20
mmm dit heb ik dus ook ;-(

devned

Citaat van: koengi op december 07, 2011, 23:18:13
mmm dit heb ik dus ook ;-(

Heb je nog garantie? Dan zou ik 'm zeker opsturen... Je gaat je er hoe langer hoe meer aan storen dus laat het oplossen nu het nog kan. Het zou jammer zijn als je plezier in muziek luisteren vergaat door een ruis.

koengi


screamhouse

en hij is gemaakt, heb hem slechts 1 week hoeven missen hulde voor de winkel digitalstreet. Bij mij ook eindtrap hersteld, 14x T vervangen, software update en solderverbindingen hersteld