Recentie (SA)CD spelers Marantz

Gestart door SmauG, februari 27, 2013, 16:21:09

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

pameijer

Citaat van: drees62 op april 22, 2013, 09:32:04
Onder de noemer ruimtelijkheid hebben wij vooral gelet op de breedte van het stereobeeld. Komt het geluid ook buiten de speakers en staat alles lekker los te spelen.
Met 3-D bedoelen we het ervaren van hoogte/diepte en voor/achter. 

Duidelijk zo?

Si, comprende! Maar zoals je het nu stelt is het 1-D (wat je ruimtelijkheid noemt, de breedte-as) en daarnaast 2-D (wat je 3-D noemt, de hoogte- en diepte-as), alles bij elkaar is het dan 3-D. Maar ik heb gewoon zin om te muggenziften vandaag, verveel me een beetje  :angel:
Anthem MRX1120 / Sony UBP-X800M2 / Technics SL2000 + NAD PP2i/ Apple TV 4K + Nvidia Shield + Vero 4K+/ Vu+ Duo2 / LG 55C7 / JVC X7900 met iVisions Cinema 4K 260 cm / AVI ADM9.1RS actives front en center + AVI DM5 rears + 4x Micca M8C + Rythmik E15

xander32

Citaat van: pameijer op april 22, 2013, 11:08:12
Si, comprende! Maar zoals je het nu stelt is het 1-D (wat je ruimtelijkheid noemt, de breedte-as) en daarnaast 2-D (wat je 3-D noemt, de hoogte- en diepte-as), alles bij elkaar is het dan 3-D. Maar ik heb gewoon zin om te muggenziften vandaag, verveel me een beetje  :angel:
... voor muggenziften zou ik je graag doorverwijzen naar:

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php

:-D

drees62

Citaat van: pameijer op april 22, 2013, 11:08:12
Maar ik heb gewoon zin om te muggenziften vandaag, verveel me een beetje  :angel:

Dat was, gezien je vraagstelling, wel duidelijk  :evil:

Marantz 81

Citaat van: drees62 op april 22, 2013, 19:42:49
Dat was, gezien je vraagstelling, wel duidelijk  :evil:

Wim heeft nog wel een bril en kun het je ook in 3D zien  clown1 :schater:

renes59

Citaat van: renes59 op april 15, 2013, 19:48:48
Ben zaterdag 11:00 present, zo ver is het nu ook weer niet. Heb er zin aan.
Ja, dat ging niet door. Er kwam ziekte tussen.
Had graag mijn sa7001 ( Musifoon) willen vergelijken met de andere spelers, misschien lukt dat nog een keer.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Whisper.nl

Citaat van: pameijer op april 22, 2013, 11:08:12
Maar ik heb gewoon zin om te muggenziften vandaag, verveel me een beetje  :angel:

Vandaag zei je ??  :mrgreen:

Groet Whisper  byebye
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Whisper.nl

De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

100%Marantz

Heeft de recentie al plaatsgevonden?
marantz, what else?

drees62


100%Marantz

En, mogen we een verslagje van de resultaten krijgen?
marantz, what else?

drees62

Citaat van: 100%Marantz op mei 22, 2013, 18:55:40
En, mogen we een verslagje van de resultaten krijgen?

Kijk ff wat terug in dit topic, daar staat alles beschreven!  HB

100%Marantz

Mijn excuses, zal even terug gaan

dank je
marantz, what else?

100%Marantz

Mooi verslag, zoals eerder gezegd valt het inderdaad op dat de voorkeuren in lijn zijn met de prijs.

Op zich goed nieuws.

En zou een combinatie met een andere versterker of speakers de orde kunnen wijzigen?
marantz, what else?

JohnWx

Citaat van: 100%Marantz op mei 24, 2013, 17:49:25
Mooi verslag, zoals eerder gezegd valt het inderdaad op dat de voorkeuren in lijn zijn met de prijs.

Op zich goed nieuws.

En zou een combinatie met een andere versterker of speakers de orde kunnen wijzigen?

Straks moet je met een meet en greet nog komen met een

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.