(-: Mini Meet & Greet met Paul bij Cor: Zondag 23 november 2014. :-)

Gestart door Cornelis1921, november 21, 2014, 00:21:21

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Cornelis1921

Aanstaande zondag (tussen 11:00 - 14:00 uur) komt Paul bij mij op de koffie met iets lekkers.
De aanleiding tot deze M&G is (misschien) de verkoop van twee complete Mahler-cycli in jewel cases door mij aan Paul. Hij komt ze bekijken en eventueel kopen en betalen en mede te nemen naar zijn huis in Rotjeknor, en in de tussentijd luisteren wij naar muziek en praten wij bij over het e.e.a. :-)
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Met een plaatje bij het praatje.  :-D   m.a.w. het fototoestel gaat mee naar Leiden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Paul

Vandaag de afspraak bij Cor om de aangekochte cd,s op te halen en bij de praten het was inmiddels al een poosje terug en tevens zijn set te bewonderen waar binnenkort een andere cd speler z,n werk gaat doen.

11 uur als man van de klok want Cor en ook ik hadden beiden later in de middag nog andere verplichtingen.



Welkom met natuurlijk koffie en wat lekkers erbij zoals beloofd.  :lol:

De set kennen we inmiddels al is veel over geschreven maar toch wat plaatjes geschoten.











En niet te vergeten de enorme collectie die in de loop der jaren z,n plek gevonden heeft.  :roll:



En stilstaan is achteruitgang en je moet op de hoogte blijven toch ?    :-o



Cor het was kort maar anders hadden we het weer uit moeten stellen, bedankt voor je gastvrijheid en ik heb er weer een mooie verzameling bij.  :-)













Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site


Cornelis1921

#4
Paul, jij bedankt voor de gezelligheid en je positieve feed back, en heel veel plezier met de CD's. notworthy pompom

Groetjes,
Cor. byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

Paul

Thks Cor, was wederzijds en je bent hiero ook welkom mocht je er zin an hebben. Praatje pot altijd leuk.  :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

Cornelis1921

Citaat van: Paul op november 24, 2014, 17:57:20
Thks Cor, was wederzijds en je bent hiero ook welkom mocht je er zin an hebben. Praatje pot altijd leuk.  :-D
Doen we, Paul. notworthy byebye
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *