advies jullie mening verkocht apparaat

Gestart door bas focal marantz, augustus 14, 2013, 12:32:19

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

pietjepc

PM-15s1, SA-15s1, UD5005, TD160, XT6F

Gerkro

Ik zou er idd niet te veel aandacht meer aan schenken, hij heeft hem kunnen testen en dan had hij het maar beter moeten doen (als er al iets kapot is)

Ow en count me in als hij langs wil komen..... dan kom ik ook wel even koffie doen ;-)   violent1

Ik had met het verkopen van mijn receiver ook iemand die vanalles opzocht om maar korting te krijgen.... op het laatst ging hij piepen om het stukje fm antenne..... omg.... dat maakt handelen op mp toch een stuk minder leuk!

Maar eenmaal afgeleverd is het voor de koper.

bas focal marantz

Citaat van: Gerkro op augustus 19, 2013, 16:59:28
Ik zou er idd niet te veel aandacht meer aan schenken, hij heeft hem kunnen testen en dan had hij het maar beter moeten doen (als er al iets kapot is)

Ow en count me in als hij langs wil komen..... dan kom ik ook wel even koffie doen ;-)   violent1

Ik had met het verkopen van mijn receiver ook iemand die vanalles opzocht om maar korting te krijgen.... op het laatst ging hij piepen om het stukje fm antenne..... omg.... dat maakt handelen op mp toch een stuk minder leuk!

Maar eenmaal afgeleverd is het voor de koper.
Het l ullige  is dat een zeer gerespecteerd forum lid deze meneer na mij verwees , hij wou zo'een 4300 heelgraag hebben .
ik denk (hoop) dat die meneer ook daar niet snel meer hoeft aan te kloppen

Zo ga je niet met elkaar om  .

Voor forum leden onder elkaar zijn de meeste hier wel coulanter , bij een eventueel probleem zullen de meeste wel naar een goede en faire oplossing zoeken .

HAL9000

Ik zie mijn naam altijd   overal verschijnen.  Mijn foto's ook  trouwens  :roll:
De 4300  was een goed  exemplaar,  maar ik had  de koper ook  al gewaarschuwd  dat  deze  serie  VOL met  contacten zitten en  schakelaars/potmeters  die  als ze  niet vaak gebruikt  worden  vuil worden en gaan storen.

Wat ik  ook merk is dat  die  koper  niet het verschil weet tussen  FRONT, REAR  en MAIN, REMOTE

Best  kans  dat  de  versterker op 4x35watt staat en alle speakers  op  main en  remote  front  staan   frusty  shutup  en niks op  rear eindversterkers.
Ik begrijp niet dat mensen ineens  zo'n ingewikkelde  receiver  nemen. 
Koop een 22xx (B) serie.   :yes:

Herstel  de  oude  glorie  van marantz!!

mountainbiker

Citaat van: HAL9000 op augustus 19, 2013, 18:01:11
Ik zie mijn naam altijd   overal verschijnen.  Mijn foto's ook  trouwens  :roll:
De 4300  was een goed  exemplaar,  maar ik had  de koper ook  al gewaarschuwd  dat  deze  serie  VOL met  contacten zitten en  schakelaars/potmeters  die  als ze  niet vaak gebruikt  worden  vuil worden en gaan storen.

Wat ik  ook merk is dat  die  koper  niet het verschil weet tussen  FRONT, REAR  en MAIN, REMOTE

Best  kans  dat  de  versterker op 4x35watt staat en alle speakers  op  main en  remote  front  staan   frusty  shutup  en niks op  rear eindversterkers.
Ik begrijp niet dat mensen ineens  zo'n ingewikkelde  receiver  nemen. 
Koop een 22xx (B) serie.   :yes:
Ik heb nog nooit een foto van jou gezien!! :-D
versterker NAD D3020
Quart 390 versie 1

bas focal marantz

Citaat van: HAL9000 op augustus 19, 2013, 18:01:11

Koop een 22xx (B) serie.   :yes:
je bedoelt toch wel de marantz look 22xxB    niet de philipsen die erna kwamen  .
Dat zijn de modelen met zwart plastc op het front 
Dan bedoel ik foto 1   modelen en niet op foto 2

bas focal marantz

die is grappig  pompom



JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

joep

#39
Citaat van: bas focal marantz op augustus 19, 2013, 18:51:27
die is grappig  pompom

En slim, mijn compliment hiervoor!  hello

helaas is het resultaat niet je dat

bas focal marantz

Citaat van: joep op augustus 19, 2013, 20:41:40
En slim, mijn compliment hiervoor!  hello

helaas is het resultaat niet je dat
Mensen die niet eerlijk zijn zullen zelf hoogstwaarschijnlijk op hun eige spullen bieden om zo de prijs op te drijfen .

Die Aadje gaat rustig over de €1000 bieden , ik denk namelijk dat ik hem ken .


Het belangrijkste is voor mij dat ik weet dat ik een goed apparaat heb ik verkocht en eerlijk en oprecht heb gehandelt .
Dat ik heb gekregen wat ik er minimaal voor wilde hebben .

SB_Marantz

Wel grappig maar het gaat feitelijk nergens over.


(wood) case closed.
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM