De set van Marantz 81

Gestart door Marantz 81, april 05, 2009, 22:22:05

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 9 gasten bekijken dit topic.

JohnWx

keuzes maken zijn moeilijk maar daarom niet minder gewaardeerd  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

Marvin

Puur op het uiterlijk zou ik zeggen; Krijg nou wat, je hebt nu echte spiekers!  :-D

Marantz 81

ja ze zijn flink gegroeid  :schater:

Marvin

Zijn beide gewoon hele mooie speakers, ook alle twee erg goede merken...  8-)

Mexicaanse Hond

Kom net thuis en ben helemaal flabbergasted. Geen Danish Blue Dynaudio!!!  :-o
Maar wel mooie luidsprekers!!!  HB
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

nee alleen Focus 220 II bleef over maar geeft een te krachtig laag en basspoort achterzijde en buiten budget ,daarom verhaal ook beetje kort gehouden gisteren anders blijf ik typen  :schater: wat ik allemaal overwogen heb


vanmiddag eens ff gas geven  HB

lo

 pompom

Veel plezier vanmiddag met het gasgeven, geniet ervan kerel. Zie het helemaal voor me, met een big smile op je gezicht.  :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

WimPeu

Veel plezier en denk aan de buren heh. :evil:
Kamer : LG OLED65E7V - Meridian 218 * DSP 7200
HT : Anthem AVM60 * PVA7 - Denon DBT-3313UD - Usher CP6381BE * HT1 * V601 * S520 - Cabasse Io2 -  Rythmik F15HP-SE - Sony VPL-50ES

jowa

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst  pompom pompom
Dali maakt hele mooie luidsprekers, jaren geleden bijna voor gezwicht toen ik vervangers voor mijn Mission's aan het zoeken was.
Maar ja, liep tegen de Xanadu's op en dan moet je van goede huizen komen, zelfs de Dynaudio Audience 72 legde het er tegen af (was toen ongeveer gelijk geprijsd, de 72's dan wel nieuw en de DS17E's 2de hands)

Zal wat cd's met lekker klaag meenemen de 7de  :-D

Marantz 81

#685
vanmiddag wat cd,s gedraait en daarna dvd van u2 360 live at the rose bal

het klinkt erg goed allemaal en meer dan genoeg niet aangezet laag  pompom,ook op wat hoger volume gaat het goed in men kamer :yes:  alleen het hoog is wat scherper als ik er niet aan kan wennen ga ik over op koperen kabels  :-) echt hard heb ik niet gedraaid doe ik maar af en toe nu heb ik ook minder die neiging 

als het aankomt op plaatsing en details waren die 52SE duidelijk nog beter  notworthy maar als ik nu een dvd kijk of bepaald muziek genre zoals pink floyd dan is het echt genieten  :yes: HB  ,met die 52SE zat ik dan weer zo op de bank  :roll: nopompom

Voor mezelf een overwogen keuze geweest en ben zeer te spreken over de Dali,s echt een mooi en compleet geluid nu  pompom

de buren krijgen een paar natuurstenen  :schater:

byebye

lo

Hèhè, eindelijk de eerste levenstekenen weer.... :-D :-D
Mooi man dat je er tevreden over bent en dat het laag je nu wel bevalt en in goede proportie is. pompom
Hoog had ik eigenlijk niet verwacht dat dit opvallend scherper dan die van de 52SE zou zijn. (nou hebben die ook wel een superbe tweeter natuurlijk :wink:)
Geniet ervan en op je gemakje de tijd nemen om weer even aan deze speakers te wennen. In mijn hifiloze periode kom ik snel weer bij je op bezoek om deze lekkernijen weer te beluisteren. (euhhh als je het goed vind natuurlijk hè :-D)

Have fun :yes:

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Mexicaanse Hond

Citaat van: lo op april 25, 2011, 20:24:36
Hoog had ik eigenlijk niet verwacht dat dit opvallend scherper dan die van de 52SE zou zijn. (nou hebben die ook wel een superbe tweeter natuurlijk :wink:)
Esotec of Esotar?
Goed stel oren, goed stel luidsprekers

Marantz 81

#688
Esotec ,en Contour woofer uit de 1.2 mkII ,zit ook een heel goed filter in wat speciaal ontwikkeld is voor de 52SE , dikkere baffle en bitume gedempd  :wink:

@Lo  is wel een van de mooiste tweeters die er zijn ja  :yes:

Mexicaanse Hond

Ja, de Esotar is nog een stukkie mooier. Maar de Esotec is ook een heeel mooie tweeter.
Zulke mooie luidsprekers, ik zou ze gewoon houden... :wink:
Goed stel oren, goed stel luidsprekers