Superscope T210

Gestart door NICOR, april 14, 2012, 05:13:18

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

NICOR

Nieuw toestel aangekocht,na de Marantzperiode als ik me niet vergis maar ben razend benieuwd wat het gaat geven,zal het tegen donderdag hebben,fotos volgen en zou zeggen uitgebreide test maar daar waag ik me nog niet aan ,zolang hij maar mooi klinkt :-P


JohnWx

Citaat van: NICOR op april 14, 2012, 05:13:18
Nieuw toestel aangekocht,na de Marantzperiode als ik me niet vergis maar ben razend benieuwd wat het gaat geven,zal het tegen donderdag hebben,fotos volgen en zou zeggen uitgebreide test maar daar waag ik me nog niet aan ,zolang hij maar mooi klinkt :-P

toen het was overgenomen maakte ze naast Marantz nog 2 merken waaronder Superscope en nog een merk
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

NICOR

Ik weet dat het geen echte Marantz is maar zo slecht is het nu ook niet niet zeker morgen heb ik hem zal wel fotos plaatsen als er iemand intresse heeft? notworthy

NICOR

Speelt zeer mooi jammer dat er op google niets te vinden van info over


















Cornelis1921

NICOR, je hebt PM! Gr. Cor.
* CD6006 * SA8003 * PM8005 * Quantis QE317 * Harbeth HL-P3ES-2 * Epos stands * Beyer DT880 Premium 250Ω * Senn HD25 II Aluminium * Pro-Ject Headbox S * Nintendo Switch *

jrm

Leuke foto's, helaas dat er een aantal wat minder goed zichtbaar zijn.