HD radiostreams gezocht

Gestart door Bozo29, maart 18, 2024, 08:47:39

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Emiel77

#15
Citaat van: Jaapwal25@gmail.com op maart 21, 2024, 10:34:17Bedankt voor deze tip, net een paar zenders beluisterd, ik hoor toch wel degelijk kwaliteitsverschil!

iets met tussen de oren en de vraag: luister je naar de zelfde masters??? ga je nooit achter komen ook, tenzij je zelf gaat testen met gelijke bronnen, gelijke masters en diverse formaten ook.

Been there, done that en de conclusie is: streaming is verlies, 24 bit voegt iets toe, meer dan 44 kHz is bullshit en te veel volume verschilen tussen de diverse digitale formaten...

Anyway, je lijkt hier blij mee te zijn, ik zou zeggen einde discussie.

Jaja niet de TS, maar ben klaar met dit topic :-D
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K

JohnWx

Citaat van: Emiel77 op maart 21, 2024, 22:08:15iets met tussen de oren en de vraag: luister je naar de zelfde masters??? ga je nooit achter komen ook, tenzij je zelf gaat testen met gelijke bronnen, gelijke masters en diverse formaten ook.

Been there, done that en de conclusie is: streaming is verlies, 24 bit voegt iets toe, meer dan 44 kHz is bullshit en te veel volume verschilen tussen de diverse digitale formaten...

Anyway, je lijkt hier blij mee te zijn, ik zou zeggen einde discussie.

Jaja niet de TS, maar ben klaar met dit topic :-D

Metoo
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Emiel77

Ow crap, een me too situatie 8-)
Marantz PM8006 | Marantz ND8006
Technics SL-1210GR | Ortofon Concorde Century
Quadral Signum 70 | Quadral Qube CS10
Apple Mac mini M2 | Apple iPad Pro M1
AudioQuest DragonFly Cobalt
Sennheiser HD 660S | Sennheiser Momentum 3
LG 55" Oled C1 | Apple TV 4K