Kenwood

Gestart door erik1950, april 18, 2012, 10:56:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

erik1950

ik kocht onlangs een leuk vintage versterkertje   , een Kenwood ka 4002 en het speelt prachtig , met mooie hoge en lage tonen mooie houten zijpaneeltjes


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

SB_Marantz

Dat is nog een Trio Kenwood.

Foto van het uurwerk?
Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Foto van mijn Kenwood.   :-D

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

erik1950

Heb hem nog maar net en alleen even aangesloten  op een paar kenwood LS 1000 speakers

JohnWx

Citaat van: Paul op april 18, 2012, 13:02:13
Foto van mijn Kenwood.   :-D




Wat zijn dat voor kanonslagen erin  :-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa


erik1950

#6
Wat me opviel aan de buitenkant  was dat het achterpaneel wel goed gevuld  is




Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

phono tuner aux1 aux2 tape
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Paul

Citaat van: John Wx op april 18, 2012, 18:19:56
phono tuner aux1 aux2 tape
Dat waren nog eens tijden.
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

JohnWx

Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

TurboMarco

(main) Primare SPA21, Argon Stream2, Onkyo BDP 808, Speakerland Vector 0, Definitive Technology CS9040, Scan Speak Opus,subs: REL T9X(front), Beyma-Dayton-Hypex 2x12;(rear) , Velocity-Seas-Hypex 8+10"(center)

JohnWx

Citaat van: Marco op april 18, 2012, 22:51:58
Sjiek hoor !  8-)

er komt een tijd met 2 cd spelers 2 dvd spelers 1 br 1 aux  hello
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

erik1950

#13
Maar die mooie houten bekleding komt niet meer terug , daar was ook nog een zelfde uitvoering  van een tuner  van , waarschijnlijk  de KT 2001



Uploaded with ImageShack.us

JohnWx

Citaat van: erik1950 op april 19, 2012, 07:59:01
Maar die mooie houten bekleding komt niet meer terug , daar was ook nog een zelfde uitvoering  van een tuner  van , waarschijnlijk  de KT 2001



Uploaded with ImageShack.us

jawel hoor zijn wel merken die het weer hebben of al hadden
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.