Houten stekkerdoos op ebay (van wie zal die nou komen)

Gestart door thepioneer, maart 18, 2012, 12:34:49

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Paul

Waarschijnlijk nieuwe meubels gekocht dus past de stekkerdoos niet meer bij het interieur.
Je weet hoe vrouwen zijn.  :wink: :-D
Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

SB_Marantz

Facts count.




CLASSICMARANTZ@GMAIL.COM

Paul

Vandaag is morgen alweer gisteren.

Mijn site

renes59

Waarschijnlijk bleek na een wat langere luistertest de beloofde geluidsverbetering toch niet te kloppen.
Erg zeldzaam staat er bij, ik begreep ooit van de VA61 dat hij er nogal wat van had verkocht, zo zeldzaam kunnen ze niet zijn.
Buizen vv en ev, Marantz SA7001, Marantz CD6000oseKI, Marantz CD60, Marantz ST6000, Thorens TD160 mkII met een Ortofon MC3Turbo, B&W CDM7NT, JMR Sonata, Mission M51.

Marantz 81

Citaat van: Paul op maart 18, 2012, 12:55:51
Waarschijnlijk nieuwe meubels gekocht dus past de stekkerdoos niet meer bij het interieur.
Je weet hoe vrouwen zijn.  :wink: :-D

:schater: :schater: :-D

JohnWx

Citaat van: renes59 op maart 18, 2012, 13:43:09
Waarschijnlijk bleek na een wat langere luistertest de beloofde geluidsverbetering toch niet te kloppen.
Erg zeldzaam staat er bij, ik begreep ooit van de VA61 dat hij er nogal wat van had verkocht, zo zeldzaam kunnen ze niet zijn.

zeldzaam wel laten we zeggen 50 stuks wereldwijd


alleen als ik bij de aanbieder verder kijk wat hij heeft en verkoopt op Ebay moet er toch ergens een underground forum zijn van dat soort mensen  8-)
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

thepioneer

Deze man heeft ook veel siltech en silent wire. Ik heb veel advertentie's van hem gezien aangezien ik tot voor kort altijd immitatie siltech sq-88b kocht op ebay. Veel van zijn advertentie's kwamen naar boven toen. Het is wel vreemd soms want op de siltech site staat dat ze een 88b nooit gemaakt hebben en hij had er een te koop. Weliswaar totaal ander uiterlijk als de immitatie.

Hij had nu een audio note an-vx liggen, maar dat is een oudere variant, vandaar ik hem nu ook weer tegen kwam en dit stekkerblok
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

JohnWx

Citaat van: thepioneer op maart 18, 2012, 17:41:15
Deze man heeft ook veel siltech en silent wire. Ik heb veel advertentie's van hem gezien aangezien ik tot voor kort altijd immitatie siltech sq-88b kocht op ebay. Veel van zijn advertentie's kwamen naar boven toen. Het is wel vreemd soms want op de siltech site staat dat ze een 88b nooit gemaakt hebben en hij had er een te koop. Weliswaar totaal ander uiterlijk als de immitatie.

Hij had nu een audio note an-vx liggen, maar dat is een oudere variant, vandaar ik hem nu ook weer tegen kwam en dit stekkerblok

effe oud topic ophalen


als je zoveel verkoopt en 100% feedback verkoop je geen troep denk ik  :|


Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

jowa

Gecheckt bij Siltech zelf, heb nog mailcorrespondentie, de Siltech spullen bij deze verkoper blijken echt te zijn.
Dit n.a.v. de vele valse Siltech's die op eBay te koop staan.