RC5000i met ster in raam!!

Gestart door Don Pedro, januari 01, 2011, 21:40:34

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Don Pedro

Deze kerst een trauma opgelopen. Iemand laat een beeldje vallen recht op mijn afstandsbediening RC5000i. violent1  Resultaat een grote ster in de touchscreen.  :cry:Precies 11 jaar ben ik er zuinig op geweest en hij werkte dan ook nog perfect. In die jaren is hij regelmatig gevallen meestal door vrouw en kinderen(!) maar hij bleef het doen. Nu werkt de screen dus helemaal niet meer.

Is dit te repareren? Kan er een nieuw screen in? Iemand ervaring mee?

Wat adviseren jullie als vervanger als hij niet meer te repareren is?

Bij voorbaat dank voor de reacties.
Only the stupid need control, the genius controls the chaos.

Marantz RS6000
Marantz DV7010
Marantz RC5000i (RIP)
B&W DM604 S2 (2x)
B&W DM601 S2 (2X)
B&W center speaker (type weet ik zo niet)

lo

Neem eens contact het marantz service centrum in Elst. http://www.audioservice.nl/. Kun je vragen of hij nog te repareren is, wat het kost, eventueel opsturen.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Stadium III

Opzoek gaan op MP naar een nieuwe heb laast voor 200 euro een RC 5400 kunnen kopen weer !
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

thepioneer

Als iemand jou iets laat vallen op jou spullen dan heeft diegene daar een wa verzekering voor. Gewoon naar elst bellen en de rekening door de verzekering van de ander laten betalen.

Daar is de verzekering voor ja
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

sattie

Dat wordt opzoek naar een nieuwe want deze display's zijn niet meer leverbaar.

Marvin

Lekker simpel om alles bij een verzekering aan te kaarten.
Wat denk je dat die zeggen met een afstandsbediening van 11 jaar oud die eindelijk eens kapot gaat?

thepioneer

Daar gaat het niet om. Het gaat om het feit dat iemand iets vernield wat van een ander is. En als je een tweede handse terug kan kopen dan kun je dat declareren bij de verzekering.
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Don Pedro

Heb inmiddels het bericht terug gekregen dat de displays niet meer leverbaar zijn. De RC5000i is overleden...
Natuurlijk ga ik de verhalen op de WA van de persoon die hem (per ongeluk) sloopte.
Alleen, zoals gezegd, hoe gaat de verzekering om met een afstandsbediening van 11 jaar. Ik ga er morgen voor bellen, ik houdt jullie op de hoogte.

Heeft er iemand ervaring met de RC5200 of RC5400?? Want daar zal het toch op uitdraaien denk ik.

Sowiezo dank voor alle reacties die reeds verstuurd zijn.

Groet, Peter
Only the stupid need control, the genius controls the chaos.

Marantz RS6000
Marantz DV7010
Marantz RC5000i (RIP)
B&W DM604 S2 (2x)
B&W DM601 S2 (2X)
B&W center speaker (type weet ik zo niet)

Stadium III

Ik heb straks een SR 7002 icm de RC 5400 te koop
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4