Reference producten niet meer te zien op huidige website marantz eu

Gestart door lo, december 26, 2010, 11:36:12

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lo

Naar aanleiding van wat vragen in een ander topic zat ik nog eens op de marantz website te kijken. Deze is volledig verandert tov zeg een maand of 4 geleden volgens mij. Wat me opvalt is dat ik geen enkel reference product meer kan vinden in de huidigen opzet. Is dit bewust ofzo, gaan die eruit?

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

Ik weet niet hoeveel je hebt gedronken deze dagen maar ik zie ze er wel staan  clown1
Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

Maurice

Citaat van: thepioneer op december 26, 2010, 11:47:44
Ik weet niet hoeveel je hebt gedronken deze dagen maar ik zie ze er wel staan  clown1
Ikke niet, en ik sta toch echt droog...
Rev. Maurice
Ordained Dudeist Priest at Dudeism, the Church of the Latter-Day Dude

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

lo

Citaat van: thepioneer op december 26, 2010, 11:47:44
Ik weet niet hoeveel je hebt gedronken deze dagen maar ik zie ze er wel staan  clown1

hahaha....... Hoeveel flessen heb jij op? clown1
Zet eens even een link weg dan als je wil, dan controleren we je direct. :schater:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

thepioneer

Meridian 861 V4 [ ID40 ]
Meridian MD600
Burmester 956 mkII
Usher CP-8571 MKII BE Luidsprekers
B&W ASW4000

Meridian MS200
AKG K550

jowa

Zo te zien is bij Select Country de keuzes Netherlands en France nog niet geactiveerd, want je komt direct op de UK site uit.
Op de duitse site staan ze nog wel: KLIK

lo

De SA7 wel maar de SC7 en MA9 niet volgens mij in het "gangbare" overzicht.
SC7 en MA9 wel in product museum.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

jowa

Klopt, volgens Frits zijn deze EOS en komen er mogelijk nieuwe versies aan.

HiFi gek

Citaat van: jowa op december 27, 2010, 11:59:51
Klopt, volgens Frits zijn deze EOS en komen er mogelijk nieuwe versies aan.

Ik heb dit ook vernomen via Fritz , alleen kan hij dit niet met zekerheid bevestigen of dat midden/eind 2011 gaat worden .
Ook is het niet zeker dacht ik of Marantz het echt gaat doorzetten met de opvolgers , maar dat zal vast wel denk ik .

Marantz zelf laat uiteraard niet graag iets los over dit onderwerp mag je verwachten .




Groeten  EDWIN  B

lo

Persoonlijk zou ik het wel een gemis vinden, ook al zal ik de reference componenten niet aanschaffen.
Het is en blijft toch een blijk van het kunnen van Marantz, daarnaast klinkt het ook nog eens verrekte goed.

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

HiFi gek

Ach LO , over een maand of 8 a 10 dan weten we meer wat ze nu gaan doen met de reference serie .

Even gedult hebben , maar nu je het er toch over hebt , dat gedult opbrengen kost mij verdomd veel moeite  :-D



Groeten  EDWIN  B

lo

Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.