NR1501 receiver met hoge pieptoon

Gestart door rapsac, juni 07, 2010, 23:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marvin

We kunnen natuurlijk niet in je zak kijken hoeveel je te besteden hebt, of hoeveel je wilt uitgeven.

Als ik het goed begrijp heb je 2 speakers, waarom niet 'gewoon' een stereo-receiver?
Als surround wel je doel is zou ik eens kijken of je iets uit de 6000 serie voor een leuke prijs kan vinden.
Of iets hoger, lager kan ook. Het is maar net wat je wilt en wilt uitgeven.
Ook Denon maakt mooi spul, maar er zijn uiteraard nog veel meer merken!
Opnieuw sjoppen dus en opnieuw oriënteren.....

rapsac

Ok, ter verduidelijking:
- heb nu 2 MA R270HD speakers, maar... wordt uitgebreid naar volledige 5.1 set (uit radius serie)
- budget +/- € 1000,- max
- keuze voor nr1501 was puur op formaat gebaseerd, moest in kastje van echtgenote... gaat nu niet meer lukken dus kies ik een wat "zwaarder" model

Kijk nu naar Marantz SR 6004 of Denon 2310 of... (suggesties?)

Marvin

Ik denk dat ze je beide niet teleur zullen stellen.....  :-)

sattie

Of je wacht tot de nieuwe van Marantz de NR1601
Als je nog effe kunt wachten tot september.

JohnWx

Citaat van: sattie op juni 24, 2010, 17:49:33
Of je wacht tot de nieuwe van Marantz de NR1601
Als je nog effe kunt wachten tot september.

Die piept op het andere kanaal  :schater:


ik zou voor je alternatieven gaan  notworthy
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

rapsac

Ok, één en ander is keurig opgelost door de dealer in Haarlem (Hobo Hifi). Ik ben nu in het bezit van een Denon AVR-2310, waarbij mijn meerdere ritjes héén en weer keurig zijn gecompenseerd ;-)
Het wachten op een 3D versie met HDMI 1.4 was het mij niet waard.

Bedankt voor alle input en reacties!

Marvin

Mooi dat het opgelost is, jammer dat Hobo dat niet gelijk gedaan heeft. (Hobo Haarlem is ook de winkel waar ik de Denon toen vandaan had).
En nu rap van dit forum af, ketter!!  :-D

JohnWx

Citaat van: rapsac op juni 26, 2010, 17:50:24
Ok, één en ander is keurig opgelost door de dealer in Haarlem (Hobo Hifi). Ik ben nu in het bezit van een Denon AVR-2310, waarbij mijn meerdere ritjes héén en weer keurig zijn gecompenseerd ;-)
Het wachten op een 3D versie met HDMI 1.4 was het mij niet waard.

Bedankt voor alle input en reacties!



mooi man
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Vlearmoes

 puke    getver wat een lelijk ding  nonono









:-D :-D :-D :-D     echt wel mooi hoor






Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v