NR1501 receiver met hoge pieptoon

Gestart door rapsac, juni 07, 2010, 23:14:35

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JW

Ik reageer ook even. Heb met mijn NR1501 geen probleem. Geen pieptoon oid.

Marvin

Citaat van: Jasper op juni 17, 2010, 20:23:26
Waarom denk je dat het probleem in de receiver ligt -- en niet in je luidspreker?
Waarom denk jij dan dat het in de luidspreker zit?

Jasper

Omdat ik deze thread niet helemaal had doorgelezen.  redface

Marvin

Dat is een eerlijk en duidelijk antwoord...  :-D

JohnWx

Citaat van: rapsac op juni 09, 2010, 22:22:47
Nee, er staat een mooie 47 inch lcd boven  :-)
Heb de receiver teruggebracht. Deze wordt gecontroleerd door technische dienst importeur.
Overigens kan ik de receiver op deze manier niet accepteren, een reparatie lijkt me voor een apparaat van twee weken oud ook niet zo top.
Even afwachten dus.

reperatie maakt niet uit is het verholpen
spullen kunnen stuk gaan daarom garantie
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 09, 2010, 22:25:43
In zo'n geval als deze begrijp ik niet waarom je hebt geaccepteerd om zonder nieuwe receiver de deur uit te lopen...


omdat de meeste dat niet doen is te lastig



je zou zeggen omruilen en klaar

nee eerst retour bon dan reperatiebon dan apparaat opsturen dan een nieuwe bestellen etc.etc.etc.

alles moet traceerbaar zijn voor de administratie




ik deed gewoon nieuwe doos open geef aan klant oude in de doos en naar hoofdkantoor sturen ivm klacht in winkel model

ik zou niet meer voor de 1501 gaan maar voor de 5004 maar die is niet zo mooi klein
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Helaas, dan hadden ze aan mij een slechte John.
Ik ga werkelijk niet de winkel uit zonder politie begeleiding.  8-)

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 18, 2010, 13:29:01
Helaas, dan hadden ze aan mij een slechte John.
Ik ga werkelijk niet de winkel uit zonder politie begeleiding.  8-)


Dan ben je apparaat kwijt en een winkel verbod

wie wint er


=================================

maar een goede verkoper laat het zo ver niet komen ook al heb je geen nieuw apparaat mee maar wel een oplossing voor het probleem
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Ik....  :wink:

Twee waar gebeurde voorvallen;
Ik zelf heb een Denon receiver gehad, daar spoorde ook iets niet in.
Deze was gekocht bij Hobo, ik Hobo gebeld met het probleem.
Hobo leverde 's avonds nog een vervangende receiver, sterker nog.
Ééntje uit een hogere serie, dit doordat de door mij aangeschafte receiver niet meer in zijn schappen stond.
Dus een probleem opgelost door een NIEUWE receiver uit een hogere serie afgeleverd.

Een maat van me heeft een Marantz dvd speler gekocht, jaar of 2 geleden.
Ding had na een paar maanden een rare uitval, die was bij EP-Tol in IJmuiden gekocht.
Hij met zijn probleem naar de winkel, toen werd hem gevraagd of hij zijn dvd-speler bij zich had.
Nee, was het antwoord....
Na te hebben belooft de dag erna de speler af te leveren ging m'n maat met een duurder model de winkel uit.

Probleem voor de verkoper dus, - en in beide gevallen een duurder model thuis staan.
Geen kosten, geen vragen, geen gedonder.
Dus was er ook geen politie begeleiding nodig...

JohnWx

Citaat van: marvin op juni 18, 2010, 13:53:15
Ik....  :wink:

Twee waar gebeurde voorvallen;
Ik zelf heb een Denon receiver gehad, daar spoorde ook iets niet in.
Deze was gekocht bij Hobo, ik Hobo gebeld met het probleem.
Hobo leverde 's avonds nog een vervangende receiver, sterker nog.
Ééntje uit een hogere serie, dit doordat de door mij aangeschafte receiver niet meer in zijn schappen stond.
Dus een probleem opgelost door een NIEUWE receiver uit een hogere serie afgeleverd.

Een maat van me heeft een Marantz dvd speler gekocht, jaar of 2 geleden.
Ding had na een paar maanden een rare uitval, die was bij EP-Tol in IJmuiden gekocht.
Hij met zijn probleem naar de winkel, toen werd hem gevraagd of hij zijn dvd-speler bij zich had.
Nee, was het antwoord....
Na te hebben belooft de dag erna de speler af te leveren ging m'n maat met een duurder model de winkel uit.

Probleem voor de verkoper dus, - en in beide gevallen een duurder model thuis staan.
Geen kosten, geen vragen, geen gedonder.
Dus was er ook geen politie begeleiding nodig...

zoals ik al zei goede verkoper

of kom jij zo over ?




:schater:

nee effe serieus een klant is eigenlijk alleen maar interessant met een klacht dan krijg je een binding met hem
Om een filter te doen werken moeten er natuurlijk wel storingen aanwezig zijn, Tja dat is wel een dingetje.

Marvin

Feit na deze voorvallen is natuurlijk dat als er wat nieuws aangeschaft moet worden, dat beide winkels de voorkeur genieten boven allerhande 'Ik ben niet gek' ketens.
Service is ook wat waard, vaste klanten ook...

En ehh, dit ben ik....


lo

Zal wel lekker liggen zo met die woofer die aan je kop ligt te bonken notworthy
Of ben je al zover heen dat dat geen effect meer op je heeft :evil:

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.

Whisper.nl

Citaat van: lo op juni 18, 2010, 15:20:51
Zal wel lekker liggen zo met die woofer die aan je kop ligt te bonken notworthy
Of ben je al zover heen dat dat geen effect meer op je heeft :evil:

groet,

lo

Persoonlijk vind ik de avatar leuker. hello

Groet Whisper.
De koffie " loopt"  sportiever wordt het niet

Marvin


lo

 stupid

Maar uhh, als je nog eens op de foto gaat voortaan iets dichter bij je scheergerei gaan staan. Dan werkt dat spul tenminste :-D

groet,

lo
Accuphase E-450 amp en DP700 cdp. Marantz ST17, in opslag. Dynaudio contour S3.4, audience 72. Bluesound Vault2. Akoestisch geoptimaliseerd plafond dmv Ri-acoustic.