SR-5004 icm Samsung LE40A656

Gestart door SaSha1103, juni 06, 2010, 08:07:43

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

SaSha1103

Goedemorgen heren,

Ik heb al even gezocht op verschillende fora, maar helaas zonder resultaat.

Ik ben op zoek naar een HT set en nu was ik geinteresseerd geraakt in een onkyo 508 icm een Harman Kardon 11BQ (HKTS11).
Nu ben ik bij Smits Arnhem geweest om daar het 1 en ander te beluisteren en de verkoper heeft mij van gedachten laten veranderen om voor een Marantz SR-5004 te gaan. Nu lees ik alleen erg veel problemen met HDMI handshaken. Vooral in combinatie met samsung tv's.
Voordat ik tot de koop overga zou ik graag willen weten of er hier mensen zijn die met deze combinatie ervaring hebben. Dus de samsung LE40A656 (andere 6 serie tv mag ook) en de SR-5004.
Ik hoop dat deze combinatie geen problemen geeft.

Edit: De volgende apparaten moeten worden aangesloten:
PS3 Fat HDMI -->receiver --> HDMI - TV
UPC HD Box (sisco) HDMI --> Receiver --> HDMI - TV
PC: - Beeld: DVI - HDMI naar tv ,geluid :Optisch naar receiver

Alvast bedankt,


Michael

Marvin

Als je beide apparaten nieuw aanschaft in dezelfde winkel, dan is het een aanrader dit dáár te testen.

SaSha1103

Citaat van: marvin op juni 06, 2010, 15:59:50
Als je beide apparaten nieuw aanschaft in dezelfde winkel, dan is het een aanrader dit dáár te testen.

Ik ben al in het bezit van een samsung scherm, dus denk dat het lastig gaat om dit daar te testen he?

Stadium III

De upc kastjes zijn wel eens problemen

Maar verder moet alles gewoon werken het is ff een combinatie vinden van aanzetten
Marantz SR 8012 Klipsch atmos setup

5.2.4

strekel

Ja ik heb zelf ook de SR 5004 nu een week of 3 perfect apparaat maar met mijn upc hd box (cisco) dat loopt idd niet lekker met de receiver maar de rest werkt prima heb mijn LG HDD recorder met de component op SR en HDMI naar Samsung LE32A557 en geen probleem.
Grtzzz Stefan
Marantz SR5013 - Marantz UD5005 - Jamo X3M 10 (front) - JAMO S62CEN (center) - Sony ss-sr15 (achter) - Magnat motion 250A (sub) - LG OLED55C8PLA - Horizon mediabox - Logitech Harmony One - Nintendo Wii - PS4

SilverShark

#5
Ik heb zelf een Samsung UE46B7020 tv in combinatie met een Marantz SR6004 receiver maar ben gelukkig nog geen HDMI issues tegengekomen *afklopperdeklop*

Draai overigens wel met de laatste firmware in de tv en maak geen gebruik van een externe decoder. Mijn tv slikt de alphacrypt kaart nog...

Greetz,
Marc

sattie

Die cisco box heeft idd problemen met HDMI, en dat ligt niet aan de Marantz maar aan de cisco box.
Dus klagen bij cisco/upc.