Marantz sr6004 +bd5004 Probleem.

Gestart door Bromsmurf, mei 21, 2010, 15:53:52

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Bromsmurf

Hallo ik heb een probleem met het beeld van mijn set. :x
Deze zit aangesloten op een Philips lcd via HDMI naar DVI.
Het beeld van een blu-ray disc is prima maar bij een dvd en het setup menu komt er een zwarte balk aan de linker kant, bij het setup menu heeft deze ook nog een rood randje. :-o
Iemand enig idee????? HLP HLP HLP HLP

Vlearmoes

Loop even alle beeld instellingen na in de BD5004
HDMI uitvoer ed.
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Heb ze allemaal na gelopen hij geeft beeld op 1080i en 576p en in720p zit er een rand rondom het beeld.
het lijkt me ook meer een probleem van de sr6004, de zwarte rand zit ook in het menu van de sr4006.

Gr Ed

sattie

Zet eens de functie deep color uit in de BD5004.
En heeft de tv de laatste software ?
Heeft de BD5004 ook de laatste software ?
Kun je zelf online controleren door de speler aan het netwerk te hangen.

Bromsmurf

Kan HDMI diep colour niet zelf instellen functie staat uit.
Heb ze gisteren gekocht zal toch wel goed zitten met de software??
Als ik een blu-ray disc afspeel heb ik nergens last van.
Lijkt net of het beeld uit het midden staat :?

Vlearmoes

Je gaat van hdmi naar dvi.....waarom ??    SR naar TV ?    koop snel een echte hdmi   al voor weinig

Als het goed is   heb je nu de tv op pc   staan!!   klik dan op het beeldmenu (tv) en je kunt het beeld ook aanpassen  :yes:

Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Mijn tv heeft geen hdmi alleen dvi van philips is al weer 4 jaar oud.
Op de tv is het beeld niet te veranderen, staat op breedbeeld verder geen opties :no:
Film is gewoon goed allen zit het beeld niet int midden. :?

Vlearmoes

Citaat van: Bromsmurf op mei 21, 2010, 18:06:13
Mijn tv heeft geen hdmi alleen dvi van philips is al weer 4 jaar oud.
Op de tv is het beeld niet te veranderen, staat op breedbeeld verder geen opties :no:
Film is gewoon goed allen zit het beeld niet int midden. :?

Tuurlijk heeft je tv meer opties bij de beeld instellingen scherpte kleur enz !!   misschien bij de geavanceerde instellingen ??

Klopt het dat je de PC ingang hebt gekozen op de TV ??   dan moet je het beeld als een PCmonitor kunnen configureren !!
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Ja de kleur en scherpte en dergelijke kan ik wel regelen maar geen beeld formaat.
Dit is geen PC ingang maar de voorloper van HDMI.
BTW dank je dat je de tijd wil nemen om me te helpen HB

Vlearmoes

Citaat van: Bromsmurf op mei 21, 2010, 18:33:39
Ja de kleur en scherpte en dergelijke kan ik wel regelen maar geen beeld formaat.
Dit is geen PC ingang maar de voorloper van HDMI.
BTW dank je dat je de tijd wil nemen om me te helpen HB

:| :|

Dan zul je het toch in de SR of BD moeten zoeken

(heb je een verloopje gebruikt van hdmi naar dvi?   of een goeie dvi ??(er zijn 3 soorten) )
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Ik heb een gegoten kabel HDMI naat DVI.
Maar het vreemde is dat blu-ray wel goed afspeelt.

Vlearmoes

Dus 720P geeft problemen van SR    kun je die niet vast zetten op 1080i ?

En/of in de BD ook laten upscalen naar 1080i

Ik neem aan dat je tv een HDready toestel is   en kan dan geen full HD aan
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Hij is inderdaad HDready, en staat  vast op 1080i.
Daar is niets aan te veranderen. frusty

Vlearmoes

Citaat van: Bromsmurf op mei 21, 2010, 19:06:15
Hij is inderdaad HDready, en staat  vast op 1080i.
Daar is niets aan te veranderen. frusty

Ik bedoel het signaal dat je de tv aanbied vanuit de BD en SR   probeer deze op 1080i uit te zetten
Integra DTR 9.9 & Audyssey MultEQ XT Pro | Marantz BD8002 | Panasonic 50PV20 | Technisat Multytenne & HD S2 plus | Kef Reference series Model Three, Model 200, Calinda| Synlogy 110j  Asus G50v

Bromsmurf

Citaat van: Bromsmurf op mei 21, 2010, 16:49:23
Heb ze allemaal na gelopen hij geeft beeld op 1080i en 576p en in720p zit er een rand rondom het beeld.
het lijkt me ook meer een probleem van de sr6004, de zwarte rand zit ook in het menu van de sr4006.

Gr Ed

heb ik ook al geprobeerd met het bovenstaande resultaat.