center speaker

Gestart door malfa, mei 03, 2010, 08:15:16

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

malfa

Hi

heb een vraagje aan jullie met betrekking tot een centerspeaker.
ik heb een mordaunt short set met center speaker (905c) maar deze is te groot voor ons tv dressoir (ong 3 cm)
nu zoek ik eigenlijk een andere center speaker,liefst een mordaunt short ivm het geluid,wat zou ik kunnen nemen.
als ik een 304 aanschaf zou ik dan veel verliezen?
is er een andere optie??

mvg

Cadfael

Ik had dat probleem ook (Davis accoustics center speaker) waarbij de speaker hoger uitkwam dan de tv begon.
maar ik heb gekozen voor een ander tv-meubel. De oude was toch te klein geworden inmiddels.

Ik heb nu een tv meubel waar je de tv in kan ophangen zodat de centrespeaker genoeg plek heeft om op de bovenste plank te staan.
het is de Bracca van Profijt meubel geworden, 110cm breed (breder paste niet bij ons).

dus ipv veel geld uitgeven aan een andere speaker kun je met minder evt een ander tvmeubel kopen?
wel zonde als je een mooie set heb om hier dan een consessie in te moeten doen vanwege een stuk meubulair :P
SR6004, Davis Accoustics speakers, Phonar AS200/EdMa subwoofer, philips 46plf9704 Led tv, bdp8000 bluray, PS3, Wii.

malfa

ga het bovenblad van het tv meubel erafhalen (zit alleen geschroeft hoop ik) en de center erin plaatsen,
zou net moeten passen.
ben bang als ik een andere center aanschaf dat ik spijt ga krijgen.
bedankt voor de reacties.

gr